دسته اخبار روز در پروازیاب

  • بدون شک تجربه ی اولین پرواز، می تواند برای هر مسافری عجیب و یا حتی همراه با استرس باشد، به همین دلیل آگاهی و شناخت کافی از نکات مهم در سفرهای هوایی می تواند به میزان قابل توجهی، استرس سفر را کاهش دهد. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به توضیح مواردی که در سفرهای هوایی باید به آنها توجه کنید، بپردازیم.

    Tips for traveling by plane
  • راه های بسیاری وجود دارد که از طریق آنها می توان هزینه های سفر را تا حد بسیاری کاهش داده و با کمترین بودجه، سفری خاطره انگیز را تجربه کرد. با وبلاگ پروازیاب در آشنایی با روش های کاهش هزینه سفر همراه باشید.

    Solutions to reduce travel costs
  • یکی از مشکلاتی که امکان دارد مسافران در زمان سفر با هواپیما با آن مواجه شوند، گم شدن چمدان بوده و همواره مسافران با این نگرانی دست به گریبان هستند.اگر می خواهید در صورتی که با این مشکل مواجه شده به راحتی آن را برطرف کنید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Missing suitcase on air travel
  • سفرهای هوایی، گاه با مشکلات و ناراحتی هایی همراه بوده و برخی از افراد به دلایل گوناگون پزشکی، هنگام سفر با هواپیما، دچار مشکلات و عوارضی می شوند. با وبلاگ پروازیاب در ارائه راهکارهای مقابله با بعضی از عوارض ناشی از پرواز همراه باشید.

    Medical measures before flying
  • شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای سفر به یک مقصد خاص، به دلیل اینکه زمان سپری شده برای طی کردن مسافت بین مبدا به مقصد را به درستی محاسبه نکرده اید، در هنگام رسیدن به مقصد و به علت زود و یا دیر رسیدن با مشکلاتی مواجه شده اید. با وبلاگ پروازیاب در معرفی راه های محاسبه مدت زمان پرواز و محاسبه آن همراه باشید.

    Estimated flight time
  • کیش یکی از جزیره های گردشگر پذیر ایران بوده که همه روزه مسافران و گردشگران بسیار با خرید بلیط هواپیمای کیش به این شهر سفر کرده و زمانی را در آن سپری می کنند. با وبلاگ پروازیاب در آشنایی و معرفی فرودگاه کیش همراه باشید.

    Introducing Kish Airport
  • گاهی هزینه و نرخ بالای سفر به برخی از کشورها، افراد را از سفر و تجربه فرهنگ های گوناگون باز می دارد. در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا برخی از کشورهای جهان را که در دسته ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر شناخته می شوند معرفی کند.

    The cheapest countries in the world to travel
  • حقایق جالب و شگفت انگیزی درباره صنعت هواپیمایی وجود دارد که ممکن است کمتر کسی از آنها خبر داشته باشد. به همین دلیل وبلاگ پروازیاب در این مطلب قصد دارد برخی واقعیت های شگفت آور در زمینه حمل و نقل هوایی و صنعت هواپیمایی را بازگو کند.

    Interesting facts about the plane
  • هواپیما از آن دسته وسایل حمل و نقل عمومی بوده و همه روزه با طیف بزرگ و متنوعی از افراد گوناگون در ارتباط است که از نظر زیست شناختی و بحث میکروب شناسی، بی شک با خود مقدار زیادی میکروب را به همراه دارند. با وبلاگ پروازیاب در آشنایی با تمیزترین و کثیف ترین نقاط هواپیما همراه باشید.

    Cleanest and dirty parts of the aircraft
  • اصطلاحات، شرایط و عوامل مختلفی، در نرخ بلیط هواپیما تاثیر داشته داشته که مسافران می توانند با دانستن و شناخت این عوامل، همواره بنا به خواست و سلیقه خود و با نرخ مناسب بلیط خود را تهیه کنند. با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت بلیط هواپیما همراه باشید.

    Influencing factors on airfare rates