دسته اخبار روز در پروازیاب

  • به فاصله چهل دقیقه از کاتماندو پایتخت نپال، خطرناک ترین فرودگاه کره زمین با نام فرودگاه لوکلا قرار گرفته است. اگر می خواهید با خطرناک ترین فرودگاه جهان آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    The world's most dangerous airport
  • سفر کردن به نقاط مختلف جهان نیازمند برخی اقدامات اولیه نظیر خرید بلیط پرواز، رزرو هتل و دریافت ویزا بوده و همچنین برخی از کشورها برای سفر، نیاز به دریافت نوعی از ویزا معروف به ویزای شینگن دارند. برای آشنایی با این ویزا، نحوه دریافت و مدارک مورد نیاز برای دریافت آن، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    schengen visa
  • اگر می خواهید با برترین ایرلاین های خارجی و کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت های مسافرتی و مقایسه آنها با یکدیگر بیشتر آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    The best foreign airline
  • خرید بلیط پرواز یکی از اصلی ترین اقدامات بویژه در سفرهای خارجی بوده که می توان آن را با دانستن برخی موارد به بهترین، سریعترین و ارزانترین روش انجام داد. با وبلاگ پروازیاب در آشنایی با مراحل خرید آسان و ارزان بلیط پروازهای خارجی همراه باشید.

    Buy easy foreign ticket with parvazyab
  • در طول فعالیت صنعت هواپیمایی در جهان، برخی پروازها وجود دارند که هرگز هیچ کس نفهمید که بعد از آخرین بار، چه بلایی سرشان آمده و بطور کامل ناپدید شده اند. اگر می خواهید با این پروازها آشنا شوید با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Missing planes, Airline industry rumors
  • صنعت هواپیمایی در عین کمک های بسیاری که به بشریت کرده، همواره با حوادث تلخ و مرگ باری همراه بوده که در این میان از برخی از این حوادث به عنوان بدترین حوادث هوایی نام برده می شود. اگر می خواهید با بدترین حوادث و سقوط هواپیماها آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Death of the most aerial accidents
  • شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که قصد سفر با هواپیما را داشته اید و به گمان خود وضعیت آب و هوا نیز برای انجام این کار مناسب بوده، پرواز از سوی شرکت هواپیمایی به دلیل بدی آب و هوا با تاخیر انجام و یا لغو شده است. اگر می خواهید با دلیل این موضوعات آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Canceled flight
  • شرکت هواپیمایی ماهان، اولین ایرلاین خصوصی ایران بوده که در سال 1371 با هدف توسعه حمل و نقل و پیشرفت صنعت هواپیمایی کشور در شهر کرمان و با دریافت مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی شد.

    Mahan Air
  • شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که با پرواز قصد سفر از شهری به شهر دیگر دارید، هواپیمای شما در طی مسیر در شهری دیگر توقف کرده و یا حتی هواپیمای شما تغییر کند. اگر می خواهید از دلیل این موضوع با خبر شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Flight types
  • در بسیاری مواقع برای اینکه بتوان به کشورهای دیگر سفر کرد، علاوه بر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، باید مراحل و اقداماتی برای اخذ ویزای کشور مقصد سفر نیز صورت بگیرد. اگر می خواهید با مدارک مورد نیاز و مراحل اخذ ویزا آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Visa procedures