دسته اخبار روز در پروازیاب

  • اگر مسافر سفرهای خارجی بوده باشید همیشه دغدغه و نگرانی حمل مهمترین وسایل همراهتان یعنی پاسپورت و مدارک خود را حتما داشته اید. برای کاهش این نگرانی با وبلاگ پروازیاب همراه بوده تا با راه های حفظ و حراست از پاسپورت و دیگر مدارک در سفر آشنا شوید.

    Protecting travel documents
  • پرواز بر فراز ابرها آرزوی دیرینه بشر بوده و همچنان نیز علاوه بر اینکه بخش عمده ای از سفرهای مسافران و گردشگران با خرید بلیط پرواز از طریق هواپیما انجام می شود، باز هم این کار یکی از تفریحات مفرح و هیجان انگیز بشمار می آید. امروزه پرواز به یکی از تفریحات برخی از افراد تبدیل شده و با خرید هواپیماهای شخصی، اقدام به انجام این تفریح می کنند.

    Personal aircraft
  • در این مطلب، وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا در خصوص یکی از مهم ترین سوالات مطرح شده در خصوص صنعت هوانوردی سخن گفته و راز خوابیدن خلبان ها در طول پرواز را افشا سازد.

    Do pilots sleep during the flight?
  • یکی از بحث های داغ که امروزه بر سر زبان همه به ویژه کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، افتاده، موضوع ارز مسافرتی و قطع شدن یا میزان و مبلغ آن است. با وبلاگ پروازیاب در بررسی موضوع ارز مسافرتی همراه باشید.

    Travel currency
  • تاکسی هوایی یا همان ایر ‌تاکسی، یک اصطلاح کلی است که برای انواع هواپیماهای دربستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایر تاکسی عبارت است از استفاده از هواپیما در مسیرهای مختلف پرواز بدون استفاده از برنامۀ پروازی که به‌خودی‌خود موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می شود.

    Air Taxi
  • شرکت هواپیمایی پویا یکی از جوان ترین ایرلاین های داخلی کشور به شمار آمده که حجم بالای فعالیت آن به حمل بارهای بین المللی اختصاص دارد. اگر می خواهید با این ایرلاین جوان بیشتر آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    pouya airline
  • بی تردید افزایش نرخ بلیط پرواز های داخلی و خارجی در چند وقت اخیر برای همگان جای سوال داشته و همه در جستجوی دانستن علت این میزان افزایش نرخ هستند. اگر می خواهید از دلیل افزایش نرخ بلیط های پرواز مطلع شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    The reason for the increase in flight ticket rates
  • قیمت بلیط هواپیما همواره وابسته به عوامل متعدد است که اطلاع از آنها می‌تواند در تهیه بلیط ارزان هواپیما یا بلیط مناسب، نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. اگر می خواهید از این عوامل مطلع شوید با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Change airfare rates
  • نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور بوده که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر متصدیان این حوزه و مخاطبان آن‌ها، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.پروازیاب در این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای تجارت الکترونیک فراهم‌شده توسط متخصصین جوان و کارآزموده خود را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و تلاش کرده که با تمام قدرت و استفاده از پتانسیل‌های موجود، شرایط را برای آغاز همکاری‌های فی‌مابین در داخل و خارج از مرزهای میهن عزیز فراهم سازد.

    parvazyab in elecomp 2018
  • شاید بارها در مطالب گوناگون در مورد خوراکی ها و غذاهایی که بهتر است پیش یا در حین پرواز مصرف کنید مطالبی را خوانده باشید؛ اما در خصوص این که در حین پرواز از خوردن چه غذاهایی پرهیز کنیم تا کنون، کمتر صحبت شده است. با وبلاگ پروازیاب در معرفی خوراکی هایی که باید در طول پرواز از خوردن آنها پرهیز کنیم همراه باشید.

    Avoid taking these foods during the flight