دسته اخبار روز در پروازیاب

  • اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سفر با هواپیما را به سایر وسایل حمل و نقل ترجیح می دهید، با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با بلیط های چارتری و سیستمی همراه باشید.

    ? charter or system plane
  • بی شک برای هر فردی اتفاق افتاده است که به محض ترک خانه برای رفتن به سفر، سوالاتی در ذهن مطرح شده و سبب می گردد تا سفر خود را با استرس و نگرانی آغاز کند؛ با وبلاگ پروازیاب همراه باشید تا با برخی از کارهایی که نباید پیش از ترک منزل برای سفر فراموش کرده، آشنا شوید و از استرس در سفر خود جلوگیری نمایید.

    Pre-travel measures
  • سفر با هواپیما از همان زمان که وارد فرودگاه می شوید آغاز شده و شما از همان لحظه که به سمت تحویل بار و چک شدن می روید باید بدانید که چگونه این مراحل طی می شوند . اشخاصی که برای بار اول در این موقعیت قرار می گیرند به نوعی استرس و اضطراب از ناآگاهی در آنها ایجاد میشود که با دانستن نکاتی که در ادامه برایتان خواهیم گفت رفع می گردد.

    Air travel traditions
  • در حین پرواز با هواپیما نکات بسیار مهمی وجود دارد که بیشتر افراد از آن بی اطلاع هستند و هنگام سوار شدن به هواپیما بدون توجه به این نکات حساس، به سادگی از کنار آنها عبور می کنند. در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا به بعضی از این مسائل که معمولا خدمه پرواز از آنها مطلع هستند بپردازد.

    Flight knowledge
  • سپری کردن ساعت های طولانی در کابین کم جای هواپیما می تواند مثل بدترین کابوس ها به نظر برسد، ولی با کمی آمادگی می توان این زمان را به یک رویا تبدیل کرد. با وبلاگ پروازیاب در معرفی راهکارها و توصیه هایی برای سفر های هوایی طولانی همراه باشید.

    Relax on long trips
  • حضور در سالن انتظار چمدان ها، بی تردید یکی از ناخوشایندترین بخش سفرهای هوایی بوده و این موضوع که چمدان شما یکی از آخرین چمدان های موجود در نوار نقاله باشد بسیار آزار دهنده است. اگر می خواهید در سفرهای هوایی خود قبل از همه و به عنوان نخستین نفرات، چمدان های خود را تحویل بگیرید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Get suitcaseon the fly
  • جشنواره دهه کرامت سامانه پروازیاب به این صورت است که، افرادی که از تاریخ 24 تیر ماه لغایت 3 مرداد ماه خرید بلیط پرواز و یا رزرو هتل خود را از این سامانه انجام دهند، در خرید بعدی خود می توانند از تخفیف تا 50 هزار تومانی خرید بلیط و رزرو هتل بهره مند شوند. همچنین این افراد در قرعه کشی بلیط رایگان سفر به مشهد، شرکت داده خواهند شد

    Free Travel to Mashhad
  • در دنیای امروز، تکنولوژی با زندگی روزمره مردم پیوند خورده و افراد در طول روز بسیاری از کارهای خود را با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می دهند. صنعت گردشگری نیز از این جریان به دور نبوده و با پیشرفت روز افزون علم و دانش، خود را هم جهت ساخته و به پیش می رود.

    Technology in the tourism industry
  • امروزه سفر با هواپیما و سفرهای هوایی به بخش اصلی و لاینفک مسافرت تبدیل شده و وقتی می خواهیم برای سفر برنامه ریزی کنیم، کسب اطلاعات در مورد پرواز و رزرو بلیط یکی از اصلی ترین و ضروری ترین مراحل هر سفری شده است. سفر هوایی امکان مسافرت به آن سوی آب ها را فراهم کرده و باعث تسهیل در سفر و ترویج صنعت گردشگری شده است. اکثر ما تا به حال سفر با هواپیما را تجربه کرده ایم و برخی نیز بنا به اقضای کار و زندگی دایما از پرواز هوایی برای جابجایی استفاده می کنند. پرواز با هواپیما تجربه ای شگفت انگیز است و حقایق جالبی نیز در مورد این نوع پرواز وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. در این مطلب قصد داریم در مورد برخی دانستنی جالب و جذاب در مورد هواپیما صحبت کنیم. مطمئنا خواندن این مطلب می تواند به برخی سوالات شما در مورد هواپیما و سفر هوایی پاسخ دهند. در ادامه پروازیاب همراه باشید.

    Airplane and flight information
  • این‌كه فردی اهل مسافرت هستید یا نه خیلی مهم نیست، آن‌چه مهم است این‌كه بتوانید فضاهای مختلفی در قسمت‌های گوناگون دنیا را تجربه كنید. خیلی‌ها اهل خطر كردن نیستند و گوشه گرم و نرم خانه را به هیچ چیز نمی‌فروشند. اما دنیا جاها و مكان‌های بسیار متنوع و زیبایی دارد كه دل هر كسی را با خود می‌برد و باعث می‌شود كه خانه را برای كسب تجربه‌های جدید در زندگی ترك كنیم. یكی از مهم‌ترین جلوه‌های تنوع و گوناگونی در بین انسان‌ها و مكان‌ها در طراحی‌های بناها و شهرها نهفته است. در گوشه و كنار دنیا شما با طراحی‌های معمارانه‌ای روبه‌رو می‌شوید كه هر كدام دارای ویژگی‌هایی از فضا و منطقه‌ای كه در آن قرار گرفته‌اند، دوره و زمانی كه در آن ساخته شده‌اند، و حتی سلایق و ایده‌های سازنده آن هستند. سازه‌ها و ساختمان‌ها چیزی بیش از آجر و آهن هستند، آن‌ها پنجره‌ای رو به حیاتی دیگر هستند. از این رو، پروازیاب تصمیم گرفته تا چند بنا و مكان جذاب و بسیار خاص را به شما معرفی كند. اگر اهل مسافرت به مكان‌های جدید و كسب تجربه‌های منحصربه‌فرد هستید پس با پروازیاب همراه باشید.

    The most amazing monuments of the world