دسته اخبار روز در پروازیاب

  • اولین سفر هوایی جهان/ قدیمی ترین شرکت هواپیمایی جهان/ اولین پرواز تجاری جهان با محقق شدن آرزوی انسان برای پرواز کردن بر فراز ابرها، تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل و سفر بوجود آمد. امروزه با افزایش روز افزون دانش و همچنین افزایش تعداد هواپیماهای جهان و شرکت های حمل و نقل هوایی، بسیاری از سفر ها از بین شهری گرفته تا بین قاره ای اینگونه انجام می شود و تاثیر بسزایی در توسعه صنعت گردشگری و راحتی سفر ها گذاشته است. اما این سوال شاید برای هر فردی تا کنون پیش آمده باشد که اولین پرواز تجاری و رسمی دنیا در کجا و چگونه انجام شده و همچنین اولین شرکت هواپیمایی رسمی جهان چه شرکتی است. از این رو وبلاگ پروازیاب، در این پست اولین پرواز و اولین شرکت هواپیمایی جهان را برای شما همراهان همیشگی خود معرفی می کند.

    The first air travel in the world
  • در ۶ ماهه ی اول سال ۲۰۱۷، گردشگران ایرانی نسبت به سال های قبل سفر بیشتری به سنت پترزبورگ داشته اند به طوری که بعد از چینی ها بیشترین رشد سفر به این شهر برای گردشگران ایرانی بوده است. در ادامه این خبر پرواز یاب را همراهی کنید.

    70% increase in travel for St. Petersburg to Iran
  • فرودگاه گیسبورن در ساحل شرقی شمال جزیره ی نیوزیلند و در حومه ی منطقه ی گیسبورن، فرودگاهی به نام فرودگاه گیسبورن ساخته شده است که یک فرودگاه منطقه ای محسوب می شود و پرواز بین المللی ای به آن نمی شود. فرودگاه گیسبورن یکی از معدود فرودگاه های جهان است که از وسط باند آن، ریل راه آهن می گذرد! با جزییات بیشتر این خبر همراه پرواز یاب باشید

    Making a strange airport with an iron rail in the middle of it
  • سال نو در گرجستان یکی از تورهایی که چند سالی است بین ایرانی ها بسیار پر طرفدار شده و جا افتاده است تور گرجستان است و اگر که قصد دارید در تعطیلات سال نوی میلادی یک کشور خارجی را برای سفر انتخاب کنید، گرجستان می تواند لحظات خیلی شادی را برای شما بیافریند. اما سال نو در گرجستان واقعا چه خبر است؟ چرا باید به این مقصد سفر کرد؟ با جزییات این خبر همراه پرواز یاب باشید:

    What is the New Year in Georgia?
  • برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن تا به حال اسم شهر یچان (Yichun) را شنیدید؟ این شهر زیبا در استان هیلونگجیانگ چین قرار دارد و به تازگی موفق شده به عنوان مقصد ویژه افتخاری برای گردشگری در جهان و توریستان بین المللی انتخاب شود. در این جشنواره بین المللی ۱۰ مقصد برتر برای گردشگری توریست های جهان معرفی شدند. حتما شما هم کنجکاو شدید بدانید این جاذبه ها کدامند پس در ادامه پرواز یاب را همراهی کنید.

    The International Tourism Festival was held in Beijing
  • لغو ویزای ایران و عمان در آینده ای نزدیک قرار است به زودی یک کشور دیگر هم به جمع کشورهایی که ایرانی ها برای سفر به آن ها نیازی به ویزا ندارند اضافه شود. به گفته سفیر عمان، در آینده ای نزدیک ویزای ایران و عمان لغو می شود. می دانید که برای سفر به کشورهای خارجی نیاز به ویزا داریم اما ایران با بعضی از کشورها به توافق می رسد که ویزای سفر به آن کشورها برداشته شود. آخرین کشوری که ویزای سفر ایرانی ها به آن لغو شده صربستان بود. در ادامه پرواز یاب را همراهی کنید تا این خبر را با جزئیات بیشتری توضیح دهیم.

    Immediately Iran and Oman will be canceled
  • UNESCO Assistance for the Kermanshah earthquake history monuments