دسته اخبار روز در پروازیاب

  • درست است که سفر کردن پر از تجربه های جدید و تازه است، اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که با اضافه کردن هیجان به این تجربه های جدید، تا چه حدی می توان لذت سفر را افزایش داد. به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم نکاتی را به شما آموزش دهیم که سفرتان را هیجان انگیز ترخواهند کرد.

    Travel
  • ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با غذاهایی که خوردن آنها قبل از پرواز می تواند داخل هواپیما برایتان مشکل گوارشی به وجود آورد، آشنا کنیم. با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Foods
  • موزه ها در تمام نقاط مختلف جهان روایت کننده تاریخ و فرهنگ هر کشور هستند و از این رو دارای ارزش مادی و معنوی بسیاری بوده و کشورهای مالک موزها همواره تلاش کرده که بیشتریم جذب مخاطب و بازدیدکننده را داشته باشند. در این مطلب از وبلاگ پروازیاب می خواهیم به معرفی ۱۰ موزه ی هنری برتر دنیا طبق نظرسنجی از بازدیدکنندگان، بپردازیم.

    Amazing Museums in the World
  • سفر همواره برای ساختن لحظات هیجان انگیز و ماندگار در زندگی هر فرد، بسیار لازم و ضروری است؛ اگر می خواهید سفر هیجان انگیزی را شروع کنید و یا حتی اطلاعات عمومی خود را در زمینه گردشگری افزایش دهید پیشنهاد می کنیم این مطلب را در وبلاگ پروازیاب از دست ندهید. در این مطلب می خواهیم نگاهی به زیباترین مناطق گردشگری در دنیا بیندازیم تا بدانیم زیباترین ها در دنیا کدامند.

    The most beautiful places in the world that they should travel to
  • شرکت های هواپیمایی بسیاری در سطح جهان در حال فعالیت هستند و به مسافرانی که سفر های خود را بطور هوایی انجام می دهند ارائه خدمت می کنند. اما به این شرکت های هواپیمایی از نظر کیفیت ارائه خدمات امتیاز دهی شده و رده بندی می شوند تا علاوه برافزایش کیفیت، در ارائه خدمات بهتر میان این شرکت ها نیز رقابت صورت گیرد. وب سایت اسکای ترکس، هرساله شرکت های هواپیمایی برتر را در سراسر جهان از نظر کیفیت ارائه خدمات، امتیاز دهی کرده و رتبه بندی میکند. در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا تعدادی از برترین ایرلاین های آسیا را که توسط سایت سکای ترکس اعلام شده را معرفی کند؛ با ما همراه باشید.

    Get to know the top Asian airlines
  • آغاز و پایان هر سفر هوایی در فرودگاه های انجام می شود و این محل ها همه روزه شاهد تعداد بسیاری مسافر هستند که به شهر های مختلف سفر می کنند. محیط فرودگاه ها همواره شلوغ و پر رفت آمد هستند، اما برخی از فرودگاه ها در جهان وجود دارند که نسبت به سایر فرودگاه ها از وسعت بیشتری برخوردار بوده، تا حدی که در آنها برای یافتن مسیر خود همواره باید از تابلو های راهنما کمک گرفت و یا از کارکنان فرودگاه پرس و جو کرد. اگر می خواهید در خصوص این فرودگاه ها بیشتر اطلاعات کسب کرده و با آنها آشنا شوید و نیز آگاه شوید که این فرودگاه ها در کدام نقطه از جهان وجود دارند، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Meet the world's largest airports
  • آشنایی با بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان همه روزه در تمام جهان پرواز های مختلفی با مبدا و مقصد های گوناگونی انجام می شود. این پرواز ها توسط شرکت های هواپیمایی کوچک و بزرگی با نام های گوناگون صورت گرفته و هر شرکت هواپیمایی با توجه به وسعت و تعداد هواپیما های خود سهمی از این پرواز ها را به خود اختصاص می دهد. بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی جهان از جنبه های مختلفی تعیین می شوند. تعداد ناوگان هواپیمایی، تعداد جابجایی مسافر، میزان درآمد و سود، ارزش دارایی ها، سهم بازار، تعداد کشورهای تحت پوشش و تعداد مسافر بین المللی از جمله معیارها برای تعیین بزرگ ترین ایرلاین ها هستند. با وبلاگ پرواز یاب در معرفی برخی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر تعداد ناوگان، همراه باشید.

    Meet the world's largest airline companies
  • سفر های خارجی بدون ویزا با نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات سال جدید، سور و سات رفتن به سفر و گذراندن تعطیلات خود به نقاط مختلف جهان رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. اما آمادگی برای اینگونه سفر ها تنها به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خلاصه نمی شود و باید پیش از سفر برای اخذ ویزا کشور مقصد نیز اقدام شود. نکته قابل توجه و شادی بخش این است که مسافران ایرانی برای سفر به تمام کشورهای خارجی نیاز به اخد ویزا نداشته و می توانند تنها با در دست داشتن گذرنامه از مرز های زمینی و هوایی به این کشور ها سفر کنند. با وبلاگ پروازیاب در معرفی برخی از کشور هایی که برای سفر به آنها نیاز به اخذ ویزا نیست، با ما همراه باشید

    Non-Visa Travel
  • اگر در حین پرواز دچار گرفتگی گوش می شوید ...

    Flight complications
  • شفاف ترین مقصد های گردشگری جهان یکی از شرایطی که عاشقان طبیعت و طبیعتگردان برای انتخاب مقصد خود در نظر می گیرند، وجود آب مانند دریا، دریاچه و از این قبیل موارد است. همواره در طبیعت گردی، مناطقی که از فراوانی آب برخوردار باشد، بیشتر برای گردش انتخاب می شود؛ حال آنکه این آب دارای زلالی و شفافیت منحصر به فردی نیز باشد. وبلاگ پرواز یاب چند مقصد گردشگری جهان که شفافترین آب را دارند، معرفی می کند. با ما همراه باشید.

    The most transparent tourist destinations in the world