دسته جاذبه های گردشگری جهان

  • بلندترین و طولانی ترین بنای جهان که کاربرد نظامی و دفاعی دارد، در چین قرار داشته و با نام دیوار چین شناخته می شود. این دیوار که یکی از اصلی ترین و مهمترین جاذبه های گردشگری چین و همچنین جهان بشمار می آید، همه روزه مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود کشیده و افراد بسیاری با خرید بلیط هواپیما و تور چین برای بازدید این ابرسازه به این کشور سفر می کنند.

    Great Wall of China
  • اگر شما هم از کسانی هستید که پرواز هوایی زیاد انجام می دهید حتما می دانید که در فرودگاه های ناآشنا پیدا کردن غذای خوشمزه و یا جایی مناسب برای استراحت و نشستن چقدر سخت است.

    Airport
  • مشهد (MHD=>Mashhad - MHD ) مشهد مرکز استان خراسان رضوی بوده و در شمال شرق ایران واشع شده است. این شهر دومین شهر بزرگ و همچنین دومین شهر پر جمعیت کشور بشمار می آید و اولین مقصد گردشگری مذهبی ایران است.

    Meet the city of Mashhad and the tourist attractions of this city
  • اصفهان اصفهان، شهری که آوازه بناهای تاریخی و خیره کننده اش از مرز و بوم گذشته و شهرت جهانی دارد، جای زیادی برای توصیف باقی نمی گذارد. سطح شهر پر شده از توریست ها و گردشگرهایی که با نگاهی خیره، محو در تماشا معماری منحصر به فرد و. زیبایی بی مانند این شهر شده اند. نگاهی کوتاه به جاذبه ها گردشگری اصفهان

    Meet the city of Isfahan and the tourist attractions of this city
  • مدارک لازم: ضمانتنامه بانکی بابت بازگشت مسافر به مبلغ 10.000.000 تومان بابت هر مسافر. اصل گذرنامه با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر. خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت به ازمیر با پرواز ترک ، 2 شب اقامت در هتل 5 ستاره UALL سی لایت کوش آداسی + 5 شب اقامت در کشتی CELESTYAL MAJESTY با خدمات ALL ، گشت طبق برنامه سفر ، ترانسفرهای فرودگاهی و بندر گاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی

    LUXURY TOUR
  • کلیساهای اتیوپی با دیدن تصاویری از آن فکر می کنید اسپانیا، تایلند و یا حتی ایتالیا است! اتیوپی را می گوییم جایی که به عنوان یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری جهان شناخته می شود و به آن لقب «خیره کننده» را داده اند. خود کشور اتیوپی به خاطر طبیعت خارق العاده، چشم اندازهای دراماتیک، فرهنگ کهنش همیشه مورد توجه بوده است و داشتن چنین موهبت هایی در کنار هم باعث شد تا امسال از طرف شورای توریستی به عنوان یکی از ۳۱ مقصد داغ برای تعطیلات معروف شود. چیزهای عجیب و غریب در این کشور زیاد می بینید اما یکی از عجیب ترین پدیده هایی که در این جا می خواهیم به شما معرفی کنیم، کلیساهای اتیوپی است. چرا این کلیساها برای افراد مانند علامت سوالی شده اند؟ باپرواز یاب همراه باشید تا ببینیم چه چیز عجیبی درباره ی آن ها وجود دارد:

    Churches built in the sky instead of Earth!
  • روستای صراخیه ونیز ایران شهر ونیز ایتالیا را همه می شناسیم. این شهر زیبا به دلیل آنکه درست در روی رودخانه شکل گرفته و خیابان ها و کوچه هایش را می توانید با قایق طی کنید، بسیار معروف شده است. جالب است بدانید که این ویژگی در نقاط مختلف دنیا از جمله کشورمان ایران نیز دیده می شود. روستایی در استان خوزستان در میان تالابی که به شادگان معروف است وجود دارد که خانه های سنتی آن در کنار آب روان بسیار دیدنی اند و به خاطر این ویژگی اش به ونیز ایران معروف شده است. نکته مورد توجه این است که تالاب شادگان در لیست جهانی یونسکو ثبت شده است. مردم این روستا بسیار خونگرم هستند و خانه هایی که در آن جا می بینید را همگی با دست خودشان ساخته اند. در ادامه می خواهیم که ونیز ایران را به شما معرفی کنیم. با پرواز یاب همراه باشید.

    Take this time to Venice to travel to Iran!
  • یلدا در کشورهای دیگر یلدا، آخرین شب پاییز است و در آن جشن هایی برگزار می کنند تا طولانی ترین شب سال زنده نگه داشته شود. در این شب خورشید بیشترین فاصله را از خط استوا دارد و برای همین در نیمکره شمالی زمستان و در نیمکره جنوبی تابستان شروع می شود. مردم دیگر کشورها یلدا را به اسم انقلاب زمستانی می شناسند و همیشه در طول تاریخ و در تمدن های مختلف این شب را با جشن ها و آئین های خاصی برگزار می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یلدا نه فقط در ایران که در بسیاری از کشورهای دیگر هم جشن گرفته می شود. می خواهیم در این پست شما را با جشن های یلدا در کشورهای دیگر آشنا می کنیم.

    Maybe you do not believe Yalda is celebrated in these countries too!
  • شهر «هوم استید» در فلوریدا جاذبه ای عجیب و غریب را در خود جای داده است جاذبه ای که از زیبایی و عجیبی چیزی کم از اهرام جیزه و یا استون هنج ندارد. اسم این مکان اسرار آمیز قلعه مرجانی است اما معمولا آن را به نام سازنده اش «ادوارد لیدزکالنین» می شناسند. در سال ۱۹۲۰ بود که این مرد به صورت کاملا پنهانی ساخت این قلعه را شروع کرد و بعد از حدود دو دهه این جاذبه اسرار آمیز را به وجود آورد . «لیدزکالنین» بدون اینکه دیگران بفهمند بلوک های بزرگ مرجانی را به محل ساخت این قلعه برد و با قرار دادن آن ها به روی هم بر جاذبه غلبه کرد! باورنکردنی نیست اما بعضی از تخته سنگ ها حدود ۳۰ تن وزن داشتند! این که چگونه یک نفر به تنهایی توانست این جاذبه منحصربفرد را درست کند چیزی است که همچنان به صورت راز باقی مانده است. اگر می خواهید از این قلعه مرجانی بیشتر بدانید در ادامه پرواز یاب را همراهی کنید.

    A mysterious castle made by one alone!
  • جاذبه های گردشگری کانادا در سال ۲۰۱۵ کشور کانادا سالگرد ۱۵۰ سالگی اش را جشن گرفت! کشوری که به پهناور بودنش شهرت دارد به نسبت وسعت بالایی که دارد، جمعیت پایین تری را در خود جای داده است پس طبیعی است که باید منتظر رنج وسیعی از جاذبه های دیدنی و فعالیت های مختلفی باشیم. راهنمای جاذبه های گردشگری کانادا به شما کمک می کند که با بهترین جاهایی که در سفر به کانادا باید از آن ها دیدن کنید، آشنا شوید. با پرواز یاب باشید: دیدنی های ایالت بریتیش کلمبیای کانادا ساحل طولانی- Tofino: توفینو یکی از بهترین شهرهای آمریکای شمالی برای موج سواری است شهر ساحلی زیبایی که با طبیعت وحشی ونکوور پیوند خورده است و چشم اندازهای شگفت انگیز آن باعث شده تا خیل طبیعت دوستان به این منطقه سرازیر شوند. این ساحل در جنوب شهر توفینو قرار گرفته است و ساحل خارق العاده ی آن، واقعا نفس گیر است.

    Canada's most amazing spectacle