دسته خرید بلیط هواپیما داخلی

  • تبریز یکی از کلان شهرهای نام آشنای کشور بوده و به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی در ناحیه شمال غربی کشور واقع شده است. مردمان این شهر آذری زبان بوده به لهجه زیبای تبریزی سخن می گویند.

    Tabriz
  • با فراگیر شدن سفر های هوایی و مسافرت با هواپیما، عده بسیاری از افراد همه روز برای انجام سفر های خود از پرواز استفاده کرده و به نقاط دور نزدیک اینگونه سفر می کنند. اما سفر های هوایی نیز مانند دیگر نوع سفر ها، آداب و اصولی دارد که باید همگان آنها را رعایت کنند. چه کسانی که تا به حال تجربه سفر هوایی را داشته اند و چه افراد دیگر ، باید با آداب سفر با هواپیما آشنا باشند و در طول پرواز آنها را رعایت کنند تا بتوانند هم خود و هم دیگر هم سفران، پرواز خوبی را تجربه کنند. با وبلاگ پرواز یاب در معرفی آداب سفر با هواپیما همراه باشید

    How to handle flight and air travel
  • قوانین شرکت های هواپیمایی ایران امروزه با پیدایش هواپیما، سفر به شهر های مختلف و دور و نزدیک، بسیار راحت شده و می توان در کمترین زمان ممکن، از شهری به شهر دیگر و حتی از قاره ای به قاره ای دیگر سفر کرد. اما این راحتی و رفاه در سفر، با برخی مسائل و قوانین نیز همراه است که اگر آنها رعایت نشود، با مشکلاتی همراه خواهد بود و دردسرهایی را بوجود خواهد آورد.

    Rules of Airlines of Iran
  • اختراع هواپیما و تحقق رویای پرواز آدمی بر فراز ابرها، در راحتی و سرعت انجام سفرها کمک بسزایی به بشریت کرده است. امروزه به راحتی میتوان سفرهای چندین هزار کیلومتری را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به انجام رسانید

    Airplane tickets
  • معرفی شرکت هواپیمایی ایران ایر با افزایش تقاضا برای سفر های هوایی به دلیل آسان و سریعتر شدن سفر، شرکتهای گوناگونی نیز در این حوزه اقدام به خرید و راه اندازی ایرلاین کرده اند. اما برخی از این شرکت ها که امروزه در کنار نام های دیگر شرکت های هواپیمایی، ارائه خدمت به مسافران می نمایند، سابقه ای دیرینه داشته و از نام آشنا تری نسبت به سایر رقبا برخوردار است . یکی از این نام ها که از گذشته تا کنون در کنار صنعت هواپیمایی کشور بوده، نامی آشنا با عنوان تجاری ایران ایر و یا هما است. با وبلاگ پروازیاب در معرفی این ایرلاین همراه باشید.

    Iran Airline