دسته خرید بلیط هواپیما داخلی

  • تاریخ تاسیس شرکت هواپیمایی آسمان، به سال ۱۳۵۹ باز می گردد، درست زمانی که چهار شرکت هواپیمایی پارس ایر، ایر تاکسی، هور آسمان و ایر سرویس برای تحقق هدفی بالاتر، با پیوستن و ادغام شدن با یکدیگر، شرکت هواپیمایی آسمان را به وجود آوردند. مراکز پروازی شرکت هواپیمایی آسمان، به صورت مستقل در سه شهر بزرگ تهران، مشهد و شیراز قرار دارند

    Iran Aseman Airlines
  • آتا ایرلاینز، شرکت هواپیمایی که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و حدود یک سال بعد، به عنوان شرکت هواپیمایی خصوصی و در شهر تبریز، با ناوگانی متشکل از ۴ فروند هواپیما مک دانل داگلاس MD-83 فعالیت پروازی خودش را در صنعت گردگشگری ایران آغاز کرد

    ATA Airlines
  • هواپیمانی معراج، به عنوان یک شرکت هواپیمایی داخلی که زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد، با رعایت استانداردهای فنی بالا، یکی از محبوب ترین شرکت های هواپیمایی داخلی شده است و از زمان تاسیس این شرکت تا امروز، سالانه مسافرین زیادی با خرید بلیط هواپیمای معراج، راهی سفرهای داخلی و خارجی می شوند و با خیال راحت سفر می کنند.

    Meraj Airlines
  • شرکت هواپیمایی ایران ایر، نخستین شرکت هواپیمایی ملی ایران است، که نزدیک به ۶ دهه فعالیت داشته و اکثر گردشگران، این ایرلاین را با نام قدیمی هما می شناسند.

    Iran Iir
  • جزیره کیش به دلیل اینکه یکی از مناطق پر مخاطب و گردشگر پذیر کشور به شمار می رود، همواره نیازمند ارتباط و دسترسی آسان با سایر شهر های ایران بوده و به همین منظور و به دلیل توسعه صنعت هواپیمایی کشور و همچنین گردشگری جزیره زیبای کیش، در سال 1370 شرکت هواپیمایی کیش ایر در این جزیره آغاز به کار کرد.

    Kish Airlines
  • شرکت هواپیمایی ماهان اولین ایرلاین خصوصی ایران بوده که در سال 1371 با هدف توسعه حمل و نقل و پیشرفت صنعت هواپیمایی کشور در شهر کرمان و با دریافت مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی شد.

    Mahan Air
  • همدان یکی از شهر های کوهستانی در منطقه غربی ایران بوده که از جمله کلان شهر های ایران به شمار می آید. این شهر که در دامنه کوه الوند واقع شده، دارای آب و هوایی سرد بوده و از شهر های سردسیر ایران بشمار می آید. این شهر از لحاظ جمعیت در میان شهر های کشور، جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده است.

    Hamedan
  • لارستان که در میان همگان با نام لار شهرت دارد، یکی از شهر های استان فارس بوده که در فاصله 330 کلیومتری شیراز و 190 کیلومتری بندرعباس واقع شده است. این شهر بر اساس آثار بدست آمده در باستان شناسی هایی که در اطراف آن انجام شده است، قدمتی چندین هزار ساله داشته است

    Larestan
  • در منطقه شمال شرق ایران شهری به نام گرگان واقع شده که مرکز استان گلستان نیز است. این شهر که تا سال 1316 با نام استرآباد شناخته می شد دارای آب و هوایی معتدل بوده و از اقلیم بسیار متنوعی برخوردار است.

    Gorgan
  • نهمین شهر پر جمعیت ایران و مرکز استان کرمانشاه، شهری است به نام کرمانشاه که در غرب ایران واقع شده است. این شهر که یکی از کلان شهر های ایران نیز بشمار می آید بزرگترین شهر کردنشین و مهمترین شهر غرب کشور است.

    Kermanshah