صفحه اصلی مقالات

با برترین ایرلاین های آسیا آشنا شوید

۱۳۹۷ ۱۹ فروردین

چکیده مطلب

شرکت های هواپیمایی بسیاری در سطح جهان در حال فعالیت هستند و به مسافرانی که سفر های خود را بطور هوایی انجام می دهند ارائه خدمت می کنند. اما به این شرکت های هواپیمایی از نظر کیفیت ارائه خدمات امتیاز دهی شده و رده بندی می شوند تا علاوه برافزایش کیفیت، در ارائه خدمات بهتر میان این شرکت ها نیز رقابت صورت گیرد. وب سایت اسکای ترکس، هرساله شرکت های هواپیمایی برتر را در سراسر جهان از نظر کیفیت ارائه خدمات، امتیاز دهی کرده و رتبه بندی میکند. در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا تعدادی از برترین ایرلاین های آسیا را که توسط سایت سکای ترکس اعلام شده را معرفی کند؛ با ما همراه باشید.

هواپیمایی قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز را بی شک می توان بهترین ایرلاین آسیا دانست. این شرکت هواپیمایی نه تنها در آسیا این لقب را به خود اختصاص داده، بلکه به دلیل کیفیت خدمات، صندلی های عالی و سیستم سرگرمی بی نظیرش توانسته عنوان بهترین ایرلاین جهان را نیز کسب کند.

این شرکت هواپیمایی با در اختیار داشتن جدیدترین و مدرنترین هواپیما ها مانند بوئینگ 787 دریم لاینر و ایر باس ای 350، به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان پرواز داشته و سهم عمده ای از جابجایی مسافران را به خود اختصاص داده است.

ایرلاین قطر ایرویز همچنین توانسته عنوان بهترین ایرلاین خاورمیانه، بهترین سالن استراحت فرودگاه، بهترین ایرلاین آسیا و بهترین پرواز بیزینس کلاس جهان را به خود اختصاص دهد.

سنگاپور ایرلاینز

دومین ایرلاین برتر آسیا، به دلیل سرویس دهی بی نظیر، کادر پروازی آموزش دیده و مجرب و پرواز های با کیفیت به شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز تعلق گرفته است.

این شرکت هواپیمایی که قطب اصلی فعالیت های آن در فرودگاه چانگی سنگاپور است، خدمات متمایزی از قبیل، تلویزیون اختصاصی با گزینه های گوناگون و وسیع سرگرمی و حوله داغ که قبل از پرواز در اختیار مسافران قرار می گیرد، به مهمانان خود ارائه خدمت می کند.

آل نیپون ایرویز

ایرلاین آل نیپون که با نام اختصاری آنا شناخته می شود، نام بزرگترین شرکت هواپیمایی بین المللی ژاپن بوده که با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان هواپیمایی بوئینگ 787 دریم لاینر، عنوان سومین ایرلاین بزرگ آسیا را به خود اختصاص داده است. 

این شرکت هواپیمایی به دلیل تمیزی، امنیت و سرویس دهی فوق العاده، تاکنون توانسته عناوینی نظیر بهترین سرویس فرودگاهی و بهترین سرویس دهی مهمانداران را کسب کنند و همچنین مسافران همواره این ایر لاین را به عنوان یکی از بهترین ایرلاین ها انتخاب کنند.

هواپیمایی امارات

در طی 30 سال گذشته هواپیمایی امارت توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین ایر لاین های جهان معرفی کند. این شرکت هواپیمایی در دبی استقرار داشته و شهرتی جهان در انجام پروازهای طولانی بدون توقف دارد. مسافرانی که این شرکت هواپیمایی را برای سفر های خود انتخاب می کنند علاوه بر بهره مندی از هواپیماهایی مانند ایرباس ای 380 سوپر جیمبو و بوئینگ 777 پهن پیکر، می توانند از سیستم سرگرمی بی نظیر هواپیماهای این شرکت هواپیمایی نیز بهره مند شوند.

هواپیمایی کاتای پسیفیک

شرکت هواپیمایی هنگ کنگی کاتای پسیفیک، با برخورداری از ناوگان هواپیمایی بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ تی آر و همچنین روش های صحیح کسب و کار توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی آسیا و نیز جهان معرفی کند و در سال های اخیر همواره نام این شرکت به عنوان یکی از برترین شرکت های هواپیمایی آسیایی مطرح شود.

اوا ایر

در سال 1989 و در تایپه، شرکت هواپیمایی تایوانی اوا ایر تاسیس و آغاز به کار کرد. این شرکت هواپیمایی در دو دهه اخیر با بهره گیری از هواپیما های پهن پیکر بوئینگ و ایرباس، توانسته موفقیت های بسیاری در سطح جهان کسب کند.

این شرکت هواپیمایی به دلیل کیفیت ممتاز کابین پرمیوم اکونومی خود شهرت جهانی داشته و همچنین عنوان تمیزترین کابین هواپیما و بهترین خدمات رفاهی بیزنس کلاس را از آن خود کرده است.

هواپیمایی الاتحاد

شرکت هواپیمایی الاتحاد در ابوظبی مستقر است و در کنار هواپیمایی امارات دو ایرلاین برتر دنیا متعلق به یک کشور هستند. این ایرلاین با ناوگان هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به بیش از ۱۰۰ مقصد در سرتاسر جهان پرواز مستقیم انجام می دهد. پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس الاتحاد به دلیل کیفیت خدمات و سرویس های ارائه شده شهرت دارند. در سال ۲۰۱۷، هواپیمایی الاتحاد توانست جایزه بهترین پرواز فرست کلاس دنیا، بهترین صندلی فرست کلاس و بهترین کیترینگ و غذای فرست کلاس را از آن خود بکند. این ایرلاین به جرات یکی از بهترین ایرلاین های آسیا و دنیا محسوب می شود.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.