صفحه اصلی مقالات

ارزان ترین کشورهای جهان برای مسافرت

۱۳۹۷ ۹ مهر

چکیده مطلب

گاهی هزینه و نرخ بالای سفر به برخی از کشورها، افراد را از سفر و تجربه فرهنگ های گوناگون باز می دارد. در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا برخی از کشورهای جهان را که در دسته ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر شناخته می شوند معرفی کند.

ارزان ترین کشورهای جهان برای مسافرت

همواره تمام گردشگران، مسافران و کسانی که به شناخت تمدن و فرهنگ های مناطق دیگر جهان علاقه مند هستند، می خواهند تا سفرهایی را به مقاصد گوناگون در دنیا به انجام برسانند.

اما گاهی هزینه و نرخ بالای سفر به برخی از کشورها، افراد را از تجربه فرهنگ های گوناگون باز می دارد.

در این مطلب وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا برخی از کشورهای جهان را که در دسته ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر شناخته می شوند معرفی کند.

 

تونس

اگر در میان کشورهای ساحلی به دنبال مقصدی برای سفر هستید، قطعا تونس بهترین و ارزان ترین انتخاب برای شماست.

گرچه ایمنی این کشور نسبت به بعضی کشورهای دیگر هنوز به حد ایده آل نرسیده اما مسئولان این کشور در تلاش هستند تا هر چه بیشتر شرایط مناسبی را برای گردشگران خود مهیا کنند.

 

تونس

 

هند

هویت فرهنگی کشور هند که از مواد غذایی گرفته تا معماری آن را شامل می شود، باعث شده تا این کشور به یکی از جذاب ترین مناطق توریستی بین المللی تبدیل گردد.

بعد از آنکه ویزای الکترونیکی برای این کشور ایجاد شد، سفر به آن بسیار راحت تر از همیشه شده است. بنابراین با توجه به هزینه مناسبی که سفر به این کشور دارد جزء بهترین انتخاب ها نیز بشمار می آید.

 

هند

 

قزاقستان

سفر به قزاقستان به آشنایی و مشاهده یکی از بزرگ ترین رشته کوه های جهان منجر می شود.

این کشور علاوه بر داشتن هزینه های مقرون به صرفه، دارای قدمت و فرهنگ بسیار کهنی است که از هم مرز بودن با روسیه و چین سرچشمه می گیرد.

 

قزاقستان

 

یمن

با وجود اینکه یمن جزء ارزان ترین کشورهای گردشگری در دنیا به حساب می آید اما جذابیت ها و  زیبایی های طبیعی بسیاری نیز دارد.اما متاسفانه اکنون این کشور درگیر جنگ بوده و همین مسئله این کشور را ناامن کرده است.

 

یمن

 

بوتان

این کشور بودایی بر فراز رشته کوه های هیمالیا قرار گرفته و حسن نیت خود را برای گردشگران نشان می دهد. شما می توانید با صرف هزینه کمی در بوتان، تعطیلات خود را با شیرینی و خاطرات خوش سپری کنید.

 

بوتان

 

الجزایر

این کشور در شمال آفریقا بوده و هزینه سفر به آن برای گردشگران، تا حدی کمتر از سایر کشورهاست.

الجزایر دارای سواحل زیبایی از دریای مدیترانه است که لحظات عاشقانه ای را برایتان رقم خواهد زد.

علاوه بر این شما می توانید از بیابان خیره کننده صحرا نیز بهره مند شوید. امنیت الجزایر در سال های اخیر، بسیار بهبود یافته است، اما با این حال باز هم احتیاج به نظارت بیشتر دارد.

 

الجزایر

 

مالزی

اولین نکته برجسته ای که سفر به مالزی به دنبال دارد این است که این کشور ترکیب بی نظیری از فرهنگ های مختلف است.

ترکیبی از مالایی، چینی، اروپایی و اثراتی از فرهنگ هندی. علاوه بر این، مالزی دارای شگفتی های طبیعی و فرهنگی فوق العاده ای است که آن را تبدیل به سومین کشور ارزان برای گردشگران نموده است.

 

مالزی

 

مصر

مصر از نظر فرهنگی بسیار غنی و با قدمت بسیار زیادی است، اما هزینه های کم این کشور، آن را تبدیل به دومین کشور گردشگری ارزان نموده است.

از بازارهای رنگارنگ این کشور گرفته تا اهرام مصر، همه و همه جاذبه های درجه یکی را برای مسافران و گردشگران به همراه دارد.

مصر در حال حاضر از امنیت بالایی برخوردار نیست؛ بنابراین برای سفر به این کشور، کمی باید مراقب باشید و ایمنی را رعایت فرمایید.

 

مصر

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.