صفحه اصلی مقالات

برترین ایرلاین های خارجی

۱۳۹۷ ۳ مهر

چکیده مطلب

اگر می خواهید با برترین ایرلاین های خارجی و کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت های مسافرتی و مقایسه آنها با یکدیگر بیشتر آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

برترین ایرلاین های خارجی در موارد مختلف

با توسعه صنعت هواپیمایی و افزایش تعداد علاقه مندان به سفر با هواپیما، شرکت های هواپیمایی بسیاری نیز به وجود آمده که در جذب مسافر با یکدیگر در رقابت هستند.

این شرکت ها همواره تلاش می کنند تا با ارئه خدمات مناسب خود را به عنوان یکی از برترین شرکت های هواپیمایی جهان معرفی کرده و سهم بیشتری از جابجایی مسافران را به خود اختصاص دهند.

اگر می خواهید با کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت های مسافرتی و مقایسه آنها با یکدیگر بیشتر آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

 

برترین ایرلاین های خارجی

 

بهترین ایرلاین های خارجی، برمبنای کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می دهند تعیین می گردند. خدمات ارائه شده در بهترین ایرلاین های خارجی شامل خدمات رفاهی و تفریحی است که برای راحتی بیشتر مسافرین، به ویژه مسافران بیزنس کلاس و فرست کلاس لحاظ می گردد.

بدون تردید، صنعت هوانوردی دنیا، به سمت و سویی می‌رود که هیچ پایانی برای کمیت‌ها و کیفیت‌های آن قابل تصور نیست.

در صورتی که زمانی پروازهای کوتاه و طولانی مدت، امری کسالت‌ بار و خسته‌کننده بود، امروزه تعدد ابزارهای سرگرمی مانند اینترنت، موسیقی و فیلم، باعث شده تا مسافران در حین سفر، اوقات مفرحی داشته باشند.

در پروازهای بین قاره ‌ای که گاه ساعت‌ها طول می‌کشد، امکانات کاملی حتی برای خواب مسافران پیش‌بینی شده است.

طولانی‌ترین مسیر هوایی دنیا در حال حاضر، مسیر سنگاپور به لس‌آنجلس است که 18 ساعت و نیم به طول می‌انجامد، آن هم با یک پرواز بدون توقف.

به همین خاطر ایرلاین‌های لوکس، برای مسافران ویژه خود، فضاهایی را در نظر گرفته‌اند که این زمان را به‌راحتی بخوابند یا با وسایل گوناگون سرگرم باشند.

هر ساله بهترین ایرلاین های خارجی، از صندلی و کابین‌های جدیدی برای رده‌های مختلف مسافران خود رونمایی می‌کنند. صندلی و کابین‌هایی که امکانات آنها هر روزه متنوع‌تر و بیشتر می‌شود.

در کنار استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژیک، ارائه خدمات بلیط پرواز خارجی، مهمانداری مناسب، استفاده از منوهای غذایی و نوشیدنی کامل و مفصل و خدمات فرودگاهی و ویژه نیز مزید بر علت است که برخی از این خطوط هوایی، از رقبای خود متمایز باشند و رقابت میان ایرلاین‌های لوکس، تبدیل به رقابتی بی‌پایان شود.

رقابتی که هرچند هزینه‌هایی برای صاحبان این شرکت‌ها در بر دارد، ولی برنده نهایی آن، مسافرانی هستند که در جستجوی خدمات بیشتر و بهتر برای سپری کردن یک پرواز امن و راحت هستند.

 

برترین ایرلاین های خارجی

 

بهترین ایرلاین های خارجی برای خرید بلیط پروازهای خارجی در سال ۲۰۱۷ به شرح ذیل از سوی سازمان ها و نهادهای فعال در این حوزه معرفی شده اند :

هواپیمایی قطر

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی آل نیپون

هواپیمایی امارات

هواپیمایی کاتای پاسیفیک

هواپیمایی اوا ایر

هواپیمایی لوفت‌ هانزا

هواپیمایی اتحاد و مقدار بار مجاز هواپیمایی الاتحاد

هواپیمایی هانان

هواپیمایی گارودا ایندونزیا

هواپیمایی تای (تایلند)

هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ویرجین استرالیا

هواپیمایی سوئیس اینترنشنال

هواپیمایی کانتاس

هواپیمایی ژاپن

هواپیمایی اتریش

هواپیمایی ایر فرنس‌‌ (فرانسه)

هواپیمایی نیوزیلند

هواپیمایی آسیانا

همچنین بهترین ایرلاین های ارزان قیمت خارجی نیز بر اساس لیست ذیل معرفی شده است :

هواپیمایی ایرآسیا

هواپیمایی نروژ

هواپیمایی جت بلو

هواپیمایی ایزی جت

هواپیمایی ویرجین آمریکا

هواپیمایی جت استار

ایرآسیا اکس

هواپیمایی آزول برزیل

هواپیمایی ساوت وست

هواپیمایی ایندیگو

فعالان این صنعت، بهترین ایرلاین های خارجی اکونومی را به شرح زیر معرفی کرده اند :

هواپیمایی تای

هواپیمایی قطر

هواپیمایی آسیانا

هواپیمایی گارودا ایندونزیا

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی ژاپن

هواپیمایی امارات

هواپیمایی آل نیپون

هواپیمایی اِوا

هواپیمایی لوفت‌ هانزا

بهترین ایرلاین های خارجی با سرگرمی های حین پرواز :

هواپیمایی امارات

هواپیمایی قطر

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی ترکیه

هواپیمایی ویرجین آتلانتیک

هواپیمایی لوفت هانزا

هواپیمایی کانتاس

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی دلتا

هواپیمایی تای

 

بهترین ایرلاین خارجی براساس راحتی و عدم تاخیر نیز به گونه زیر اعلام شده است :

اتحاد ایرویز

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 74

ایرلاین اتحاد که متعلق به امارات بوده، نزدیک به 10 سال است که شروع به فعالیت کرده ، اما به‌سرعت رو به رشد است. سود این شرکت از 14 میلیون دلار در سال 2011 به 42 میلیون دلار رسیده است.

 

اتحاد ایرویز

لوفت هانزا

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 75

این ایرلاین با مراکزی در دوسلدورف، فرانکفورت و مونیخ، بزرگ‌ترین ایرلاین اروپاست. برای رقابت در دنیای امروز، لوفت هانزا کیفیت صندلی هایش را ارتقاء داده است، اما همچنان ازنظر اقتصادی کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

 

لوفت هانزا

ایر آستانا

راحتی در حین پرواز: 74

عدم تأخیر در پرواز: 82

ایر آستانا که پرچم‌دار خطوط هوایی قزاقستان است، از سال 2002 شروع به پروازهای تجاری کرد. این ایرلاین ممکن است بالاترین در لیست ما نباشد، اما در سال 2012 بهترین ایرلاین آسیای مرکزی نام گرفت.

 

ایر آستانا

عمان ایر

راحتی در حین پرواز: 82

عدم تأخیر در پرواز: 75

این ایرلاین که دفتر مرکزی‌اش در فرودگاه بین المللی موسکات در عمان است، با شعار «دید مدرن، سنت برای تمام زمان ها» فعالیت می کند. این ایرلاین برای راحتی صندلی 90 و برای تمام قسمت های دیگر پرواز، گرید 80 گرفته است.

 

عمان ایر

ایرلاین ژاپن

راحتی در حین پرواز: 76

عدم تأخیر در پرواز: 81

این ایرلاین از 4 دفتر مرکزی در ژاپن تشکیل‌شده است که پروازهایی به 103 مقصد در سراسر جهان ارائه می دهد. این کمپانی از بزرگ‌ترین خریداران هواپیمای بوئینگ دریملاینر است که بعدها دچار نقص فنی شدند.

 

ایرلاین ژاپن

تای ایرویز

راحتی در حین پرواز: 78

عدم تأخیر در پرواز: 79

تای ایرویز به 75 شهر در 35 کشور مختلف در دنیا پرواز دارد. این ایرلاین، اولین ایرلاین آسیایی است که در فرودگاه هیثرو لندن فعالیت کرده است.

 

تای ایرویز

فین ایر

راحتی در حین پرواز: 76

عدم تأخیر در پرواز: 74

فین ایر بهترین ایرلاین داخلی و خارجی در کشور خود، فنلاند بوده که بیشتر سهام آن متعلق به دولت فنلاند است. فین ایر در بیشتر پروازها غذا و میان وعده‌ی داغ سرو می کند، اما امتیاز غذای آن 70 است.

 

فین ایر

ترکیش ایرلاینز

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 74

ترکیش ایرلاینز قابل‌اعتمادترین نیست، اما در تمام قسمت ها امتیاز 80 را کسب کرده. این ایرلاین با کمپین تبلیغاتی با حضور کوبی برایانت و لیونل مسی توجه بسیاری را جلب کرده است، اما شاید سیاست لباس پوشیده برای مهمانداران تأثیری منفی روی محبوبیت این ایرلاین گذاشته باشد. ترکیش ایرلاینز به 221 فرودگاه در 98 کشور مختلف پرواز دارد.

 

ترکیش ایرلاینز

سوث افریکن ایرویز

راحتی در حین پرواز: 78

عدم تأخیر در پرواز: 74

ایرلاین های آفریقایی به‌اندازه‌ی ایرلاین های اروپایی و آمریکایی پیشرفته نیستند، اما بااین‌وجود سوث افریکن ایرویز با غذاهای عالی، سرگرمی حین پرواز و صندلی‌های راحت، راهش را به لیست 20 ایرلاین برتر دنیا بازکرده است. این ایرلاین از مرکز خود واقع در جوهانسبورگ به 38 شهر مختلف پرواز دارد.

 

سوث افریکن ایرویز

کاتای پاسیفیک

راحتی در حین پرواز: 84

عدم تأخیر در پرواز: 74

کاتای پاسیفیک که دفتر اصلی اش در هنگ کنگ قرار دارد، امتیاز 100 را در قسمت سرگرمی حین پرواز کسب کرد و در رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جهان در جایگاه خوبی است. مهمان داران این ایرلاین با اعتصاب و «دادن سرویس 3 ستاره به قیمت 5 ستاره» اهمیت سرویس دهی مناسب را مورد تأکید قراردادند.

 

کاتای پاسیفیک

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.