صفحه اصلی مقالات

معرفی شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه

۱۳۹۷ ۲۱ شهریور

چکیده مطلب

شرکت هواپیمایی بوراجت یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ترکیه بوده و فعالیت خود را در سال 2008 آغاز کرده است. این شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری فردی با تابعیت ترکیه و ساکن آمریکا تاسیس شده و امروزه یکی از برند های شناخته شده در این کشور بشمار می آید.

معرفی شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه

شرکت های هواپیمایی هر کدام به نوعی سعی می کنند با ارائه خدمات متنوع و گوناگون، مخاطبان و مسافران را به سمت خود جذب کرده و سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند.

در این میان شرکت های هواپیمایی خصوصی نیز تلاش می کنند تا در میان بزرگان این صنعت نام خود را مطرح کرده و با ارائه خدمات مناسب به گردشگران، جذب مسافر بیشتری داشته باشند.

 

شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه

 

با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه همراه باشید.

شرکت هواپیمایی بوراجت یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ترکیه بوده و فعالیت خود را در سال 2008 آغاز کرده است.

این شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری فردی با تابعیت ترکیه و ساکن آمریکا تاسیس شده و امروزه یکی از برند های شناخته شده در این کشور بشمار می آید.

 

شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه

 

بوراجت ابتدا آشیانه‌ای در فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول اجاره کرده و سپس با خرید سه فروند هواپیمای توربوپرات، در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

اولین پرواز این شرکت از استانبول به مقصد توکات انجام شد. پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز فعالیت، بوراجت در سال ۲۰۱۴ پنج فروند هواپیمای امبرائر ۱۹۰ نیز اجاره کرد و شبکه پروازی خود را توسعه داد.

شرکت هواپیمایی بوراجت در حال حاضر به بیش از ۲۳ مقصد مختلف در اروپا و خاورمیانه پرواز‌های مسافربری و باربری انجام می‌دهد.

 

شرکت هواپیمایی بوراجت ترکیه

 

شرکت هواپیمایی بوراجت هم اکنون هفت فروند هواپیمای امبرائر E-190 و شش فروند هواپیمایی امبرائر 195در اختیار دارد.

در حال حاضر، پروازهای شرکت بوراجت به شهرهای تبریز، تهران، مشهد، اصفهان و شیراز به صورت رفت و برگشت و به صورت چارتری انجام می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.