صفحه اصلی مقالات

آشنایی با ایژین ایرلاین یونان

۱۳۹۷ ۱۹ شهریور

چکیده مطلب

شرکت ایژین ایرلاینز در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی شده و از سال ۲۰۰۹ به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی یونان، شناخته می‌شود. ایژین ایرلاین درمیان سایر ایرلاین های اروپایی از نرخ کمتری برخوردار بوده و در سفر به یونان از قیمت مناسب این پرواز می توانید بهره مند شوید.

معرفی و آشنایی با ایژین ایرلاین یونان

در سراسر جهان شرکت های هواپیمایی بزرگ و کوچگ گوناگونی وجود داشته که هر روزه مسافران بسیاری را به نقاط دور و نزدیک جابجا می کنند.

اگر تمایل دارید با برخی از این ایرلاین ها آشنا شوید، با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با ایژین ایرلاینز یونان همراه باشید.

 

ایژین ایرلاین یونان

 

شرکت ایژین ایرلاینز در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی شده و از سال ۲۰۰۹ به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی یونان، شناخته می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۱۲ اقدام به خریداری هواپیمایی ملی یونان، المپیک ایر کرد.

این ایرلاین در سال ۲۰۱۶ و برای ششمین سال متوالی از طرف شرکت اسکای ترکس به عنوان بهترین خط هوایی منطقه‌ای اروپا معرفی شده است.

ایژین ایرلاین درمیان سایر ایرلاین های اروپایی از نرخ کمتری برخوردار بوده و در سفر به یونان از قیمت مناسب این پرواز می توانید بهره مند شوید.

 

ایژین ایرلاین یونان

 

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی روزانه به ۶۰ مقصد، پروازهای مستقیم داشته و در سال ۲۰۱۳ بیش از ۶٫۹ میلیون مسافر را منتقل کرده است.

شرکت هواپیمایی ایژین ایرلاینز یونان در حال حاظر به بیش از ۷۲ مقصد مختلف در قاره‌های آسیا و اروپا و آمریکا پروازهای مسافربری و باربری انجام می‌دهد.

 

ایژین ایرلاین یونان

 

از شهرهای ایران تنها، تهران جز مقاصد ایژین ایرلاین بوده و می‌توانید به وسیله هواپیماهای این ایرلاین یونانی، از تهران به ژنو، فرانکفورت، ورشو، زوریخ، پاریس، استکهلم، مونیخ، بارسلون، مادرید، دوسلدورف، رم، میلان، بروکسل،‌ ایروان،‌ صوفیه، هلسینکی، تفلیس، استانبول و شهرهای دیگر اروپا، خاورمیانه، استرالیا و آفریقا پرواز انجام داد.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.