صفحه اصلی مقالات

حضور پروازیاب در نمایشگاه الکامپ 2018

۱۳۹۷ ۹ مرداد

چکیده مطلب

نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور بوده که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر متصدیان این حوزه و مخاطبان آن‌ها، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.پروازیاب در این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای تجارت الکترونیک فراهم‌شده توسط متخصصین جوان و کارآزموده خود را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و تلاش کرده که با تمام قدرت و استفاده از پتانسیل‌های موجود، شرایط را برای آغاز همکاری‌های فی‌مابین در داخل و خارج از مرزهای میهن عزیز فراهم سازد.

حضور پروازیاب در نمایشگاه الکامپ 2018

نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور بوده که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر متصدیان این حوزه و مخاطبان آن‌ها، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

پروازیاب در نمایشگاه الکامپ 2018

 

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل‌نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

سامانه آنلاین فروش بلیط پرواز، قطار و اتوبوس پروازیاب، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و تجارت الکترونیک نیز در این نمایشگاه حضور داشته تا همچون گذشته، در راه تحقق رسالتی که به‌عنوان هدف خود از ابتدای راه، در سر می‌پرورانده، قدمی دیگر برداشته و به ارائه خدمات هر چه‌بهتر به گردشگران و مخاطبان خود بپردازد.

 

 

 

پروازیاب در این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای تجارت الکترونیک فراهم‌شده توسط متخصصین جوان و کارآزموده خود را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و تلاش کرده که با تمام قدرت و استفاده از پتانسیل‌های موجود، شرایط را برای آغاز همکاری‌های فی‌مابین در داخل و خارج از مرزهای میهن عزیز فراهم سازد.

 

پروازیاب در نمایشگاه الکامپ 2018

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.