صفحه اصلی مقالات

رایگان به مشهد سفر کن

۱۳۹۷ ۲۱ تیر

چکیده مطلب

جشنواره دهه کرامت سامانه پروازیاب به این صورت است که، افرادی که از تاریخ 24 تیر ماه لغایت 3 مرداد ماه خرید بلیط پرواز و یا رزرو هتل خود را از این سامانه انجام دهند، در خرید بعدی خود می توانند از تخفیف تا 50 هزار تومانی خرید بلیط و رزرو هتل بهره مند شوند. همچنین این افراد در قرعه کشی بلیط رایگان سفر به مشهد، شرکت داده خواهند شد

رایگان به مشهد سفر کن

سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل پروازیاب، همواره برای ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و همراهان همیشگی خود، جشنواره ها و طرح های ویژه ای را در نظر گرفته و در آینده نیز شاهد طرح های استثنایی و بی مانندی خواهیم بود.

این بار نیز، این سامانه، به مناسبت دهه کرامت، برگزاری جشنواره ای را از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا روز ولادت حضرت امام رضا (ع) در دستور کار خود قرار داده است.

رایگان به مشهد سفر کن

 

جشنواره دهه کرامت سامانه پروازیاب به این صورت است که، افرادی که در این ده روز و از تاریخ 24 تیر ماه لغایت 3 مرداد ماه خرید بلیط پرواز و یا رزرو هتل خود را از این سامانه انجام دهند، در خرید بعدی خود می توانند از تخفیف تا 50 هزار تومانی خرید بلیط و رزرو هتل بهره مند شوند.

این طرح این گونه اتفاق می افتد که پس از نهایی شدن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، کد تخفیفی به شماره همراه ثبت شده ارسال می شود و می توان از آن کد تا پایان مرداد ماه استفاده کرده و از تخفیف تا 50 هزار تومانی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، بهره مند شد.

رایگان به مشهد سفر کن

 

این جشنواره محدودیت و تعداد مشخصی نداشته و تمام افرادی که در این دهه از سامانه پروازیاب خرید انجام داده باشند، از آن بهره مند می شوند.

اما نکته ای که ماجرای این جشنواره را هیجان انگیز تر می کند، قرعه کشی درنظر گرفته شده در آن است.

سامانه پروازیاب در نظر دارد تا در میان تمام کسانی که در بازه زمانی دهه کرامت از خدمات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل این سامانه استفاده کرده اند، در کنار کد تخفیف 50 هزار تومانی، قرعه کشی ای نیز برگزار نماید.

رایگان به مشهد سفر کن

 

جایزه ویژه این قرعه کشی، بلیط رایگان سفر به مشهد است. به نوعی که شما هرکجای ایران که باشید در صورت برنده شدن در این قرعه کشی می توانید بلیط پرواز سفر خود به مشهد را بدون محدودیت زمانی، 100 درصد رایگان تهیه کنید.

شما در این قرعه کشی می توانید بلیط پرواز تهران به مشهد، اصفهان به مشهد، کیش به مشهد، تبریز به مشهد، شیراز به مشهد و یا هر شهر دیگر به مشهد را 100 درصد رایگان برنده شده و به زیارت امام رئوف بیایید.

قرعه کشی این جشنواره هیجان انگیز هم زمان با شب ولادت حضرت امام رضا (ع) انجام شده و در همان روز نیز نام برنده خوش شانس از طریق شبکه های مجازی، سایت و وبلاگ پروازیاب اعلام می گردد.

رایگان به مشهد سفر کن

 

پس پیشنهاد میکنیم تا سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما پروازیاب را دنبال کرده تا علاوه بر مطلع شدن از نام برنده خوش شانس قرعه کشی جشنواره رایگان به مشهد سفر کن دهه کرامت، از سایر طرح ها و جشنواره های این سامانه نیز با خبر شوید.

 

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
7 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.