صفحه اصلی مقالات

پارک ملی برشتسگادن، بهشت آلپ

۱۳۹۷ ۲۰ تیر

چکیده مطلب

یکی از جاذبه های آلمان و به عبارتی دیدنی ترین منطقه این کشور، پارک ملی برشتسگادن است.پارک ملی برشتسگادن تنها پارک ملی آلمان در منطقه‌ آلپ است. پارکی با کوه‌ها و دره‌های عظیم و ۴ هزار گونه‌ی گیاهی و جانوری. موزه خانه کوهستانی در این پارک کمکی است به گردشگر برای کشف طبیعت بکر جنوب آلمان.

پارک ملی برشتسگادن، بهشت آلپ

آلمان را با می توان با غذا، سوسیس، جدیت مردم، پیاده‌روی، قلعه‌ها و مهمانی‌ها و … به یاد آورد. هنر موسیقی زنده در برلین، کلیسا‌های جامع، قلعه‌ها، جنگل‌های زیبا در غرب و کوه‌های آلپ در جنوب این کشور و شهر‌های تاریخی آن، مکان‌های دیدنی این کشور هستند.

پارک ملی برشتسگادن

 

یکی از جاذبه های آلمان و به عبارتی دیدنی ترین منطقه این کشور، پارک ملی برشتسگادن است.

پارک ملی برشتسگادن تنها پارک ملی آلمان در منطقه‌ آلپ است. پارکی با کوه‌ها و دره‌های عظیم و ۴ هزار گونه‌ی گیاهی و جانوری. موزه خانه کوهستانی در این پارک کمکی است به گردشگر برای کشف طبیعت بکر جنوب آلمان.

پارک ملی برشتسگادن

 

این پارک ملی یک بهشت آلپی است که زیبایی‌های طبیعی متعددی دارد؛ جنگل‌های انبوه، صخره‌های شیب‌دار، دریاچه‌هایی با آب‌های زلال و شفاف، دهکده‌های کوچک و دیدنی و مراتع وسیع.

پارک ملی برشتسگادن

 

در این منطقه فقط صدای پای خودتان را می‌شنوید و نغمه‌ی پرندگان و زنگوله‌ گاوها. مسیرهای پیاده‌روی متعددی در میان این چشم‌اندازهای دیدنی وجود دارد که فرصتی عالی را برای پیاده‌گردی و دوچرخه‌سواری فراهم کرده‌اند.

پارک ملی برشتسگادن

 

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.