صفحه اصلی مقالات

آشنایی با شرکت هواپیمایی تابان

۱۳۹۷ ۱۷ تیر

چکیده مطلب

شرکت هواپیمایی تابان با کد یاتا HH در سال ۱۳۸۴ و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی پروازهایش را انجام داده است.دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار داشته و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد، قطب اصلی این هواپیمایی هستند.

آشنایی با شرکت هواپیمایی تابان

در ادامه معرفی ایرلاین های داخلی، این بار وبلاگ پروازیاب قصد دارد تا هواپیمایی تابان، یکی دیگر از ایرلاین های فعال در کشور را برای شما معرفی کند.

با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

شرکت هواپیمایی تابان با کد یاتا HH در سال ۱۳۸۴ و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی پروازهایش را انجام داده است.

شرکت هواپیمایی تابان

 

این شرکت یکی از ایرلاین های خصوصی محسوب می شود و توسط خلبان اصغر عبدالله پور و با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی سرخس و شرکت سهامی توس گستر، تاسیس شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار داشته و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد، قطب اصلی این هواپیمایی هستند.

فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز به عنوان قطب دوم هواپیمایی تابان در تهران فعالیت می کند.

شرکت هواپیمایی تابان هم اکنون دارای 7 فروند هواپیما بوده که متشکل شده اند از 5 فروند مک دانل داگلاس ام دی، 1 فروند بی ای ئی و 1 فروند ایرباس A310-340 .

هم اکنون پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقاصد گوناگونی نظیر اهواز، بوشهر، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، خرم آباد، کیش، رشت، یزد، زاهدان و تهران انجام شده و همچنین به مقاصد خارجی مانند روسیه، عراق، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و پاکستان پرواز انجام می دهد.

کلاس های پروازی این شرکت هواپیمایی در حال حاضر تنها در کلاس اکونومی یا همان اقتصادی انجام می گیرد.

شرکت هواپیمایی تابان

 

قوانین حمل بار

در پروازهای هواپیمایی تابان هر مسافر مجاز است تا حداکثر ۳۰ کیلوگرم بار با خود حمل کند. هنگامی که چمدان های خود را به قسمت بار تحویل می دهید برچسبی حاوی اطلاعات پرواز روی چمدان ها نصب می شود.

این برچسب در واقع شناسنامه بار شما محسوب می شود. به همین دلیل تا آخر پرواز از کندن آن خودداری کنید.

در صورتی که قصد دارید باری با وزن بیش از ۳۰ کیلوگرم یا ابعاد بیشتر از ۲۰۳ سانتی متر را با خود حمل کنید حتما از قبل با ایرلاین و فرودگاه هماهنگ کنید.

شرکت هواپیمایی تابان

 

خرید بلیط هواپیمای تابان

با مقاصد گوناگونی که امروزه هواپیماهای شرکت هواپیمایی تابان به آنها پرواز انجام می دهند، می توان به راحتی به هر مقصدی در داخل و یا خارج کشور از پروازهای این شرکت هواپیمایی بهره برده و خرید بلیط پرواز این ایرلاین را انجام داد.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.