صفحه اصلی مقالات

آبشار نیاگارا، پر آوازه ترین آبشار جهان

۱۳۹۷ ۲ تیر

چکیده مطلب

در مرز میان کانادا و آمریکا، جایی که اونتاریو کانادا و ایالت نیویورک به هم میرسند، یکی از خیره کننده ترین جادبه های طبیعی جهان قرار گرفته است. آبشار نیاگارا با مرز آبی شگفت انگیزی، زیباترین و پرآوازه ترین مرز جهان را در میان کشورهای کانادا و ایالت متحده آمریکا به وجود آورده است.

آبشار نیاگارا پر آوازه ترین آبشار جهان

در مرز میان کانادا و آمریکا، جایی که اونتاریو کانادا و ایالت نیویورک به هم میرسند، یکی از خیره کننده ترین جادبه های طبیعی جهان قرار گرفته است. آبشار نیاگارا با مرز آبی شگفت انگیزی، زیباترین و پرآوازه ترین مرز جهان را در میان کشورهای کانادا و ایالت متحده آمریکا به وجود آورده است. برای آشنایی با معروف ترین آبشار دنیا، در ادامه این مطلب با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

آبشار نیاگارا


آبشار نیاگارا مجموع سه آبشار حیرت انگیز است که مطمئنا با آن همه شکوه و عظمت، یکی از بی نظیرترین صحنه های طبیعی جهان را در مقابل چشمان بینندگان به نمایش می گذارد. این جاذبه طبیعی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیدنی های کانادا و ایالت متحده آمریکا محسوب می شود و تفاوتی ندارد که شما با خرید بلیط هواپیما نیویورک راهی سفر به این منطقه شوید و یا با خرید بلیط هواپیما تورنتو خودتان را به این آبشار شگفت انگیز در نزدیکی اونتاریو برسانید. در هر صورت تماشای زیبایی وصف ناپذیر این آبشار، همواره یکی از فراموش نشدنی ترین بخش های سفرتان خواهد شد.

آبشار نیاگارا


نیاگارا بلند ترین آبشار جهان نیست

همانطور که می دانید کمتر کسی در جهان وجود دارد که نام آبشار نیاگارا را نشنیده باشد و در تمامی نقاط جهان، این آبشار شهرت فراوانی دارد. همین موضوع باعث شده است که اکثر مردم این آبشار را به عنوان بلندترین آبشار جهان بشناسند که البته با وجود آبشار بلند آنجل، تصوری اشتباه است. شهرت و آوازه آبشار نیاگارا به دلیل زیبای فوق العاده این منظره بکر و بالاترین سرعت جریان آب در بین آبشارهای جهان است. جالب است بدانید که نیاگارا با ۵۳ متر ارتفاع، یکی از بلندترین آبشارهای جهان محسوب می شود و لقب مرتفع ترین آبشار جهان به آبشار آنجل تعلق دارد.

آبشار نیاگارا


مجموعه آبشار های نیاگارا

پدیده طبیعی نیاگارا، از به هم پیوسن سه آبشار که با توجه به شکل ظاهری شان به نام های نقاب عروس، نعل اسبی و آبشار آمریکایی نامگذاری شده اند، شکل گرفته است. در این میان، آبشار نعل اسبی در سمت کانادا قرار گرفته و آبشار نقاب عروس و آبشار آمریکایی متعلق به ایالت نیویورک هستند. جالب است بدانید که کوچک ترین آبشار نیاگارا، آبشار نقاب عروس و بزرگترین آن آبشار نعل اسبی است که هر کدام زیبایی منحصر به فردی را به این آبشار پر آوازه افزوده اند.


امکانات تفریحی در آبشار نیاگارا


قایق سواری

قایق سواری درون دریاچه «ایری» که میزبان آب های پر خروش آبشار نیاگاراست، یکی از پر طرفدارترین تفریحات این منطقه برای توریست ها و گردشگران به شمار می رود. می توانید با خرید تورهای قایق سواری، درون قلب این آبشار بزرگ، از قایق سواری وگردش لذت ببرید و از زوایای مختلف نظاره گر عظمت و شکوه این آبشار باشید. در ضمن نیازی نیست که نگران حرکت پر تلاطم قایق ها در زیر این آبشار باشید، این قایق های تفریحی کاملا استاندارد هستند و مسافران آنها، با پوشیدن لباس های مخصوص قایق سواری در امنیت کامل از گردش در این آبشار لذت خواهند برد.

آبشار نیاگارا


پل رنگین کمان

یکی از زیباترین صحنه هایی که گردشگران را از شهرها و کشورهای مختلف جهان به تماشای این آبشار پرخروش می کشاند، پیاده روی و قدم زدن بر روی پل رنگین کمان و یا «رین بو» است که به گردشگران این امکان را می دهد که از زوایای مختلف شاهد زیبایی این پدیده طبیعی شگفت انگیز باشند.

آبشار نیاگارا


شنا کردن در پر آوازه ترین آبشار جهان 

شنا کردن در میان آب های معروف ترین آبشار جهان، می تواند یکی از منحصر به فردترین تجربه های سفرتان را در بازدید از آبشار نیاگارا رقم بزند. بنابراین اگر تصمیم دارید در سفر به این منطقه از شنا کردن در آبشار نیاگارا لذت ببرید، باید به مناطق محافظت شده ای که برای شنا در این آبشار نظر گرفته شده اند بروید، در غیر این صورت شنا کردن در این آبشار بزرگ می تواند یکی از پر خطرترین کارها باشد.

آبشار نیاگارا


قدم زدن در زیر آبشار نیاگارا

گردشگران این منطقه می توانند با خرید تورهای تفریحی نیاگارا، با پوشیدن لباس های مخصوص در محوطه هایی که برای پیاده روی در زیر این آبشار تعبیه شده است، همراه با لذت بردن از منظره حیرت انگیز این آبشار خروشان، از قدم زدن در زیر آبشار نیاگارا و تک تک لحظه های بودن در کنار این آبشار باشکوه لذت ببرند.

آبشار نیاگارا


کافه رستوران های دلنواز 

بدون شک کافه رستوران های این منطقه یکی از خوش منظره ترین چشم اندازهای جهان را همرا با غذاها و خوردنی های خوشمزه به گردشگران ارائه می دهند. گرچه این کافه رستوران ها نیز مانند سایر رستوران های مناطق توریستی، قیمت های بالایی دارند.

خلق بی نظیرترین عکس ها

در هنگام بازدید از این جاذبه حیرت انگیز، توریست های دوربین به دست زیادی را می بینید که در حال ثبت کردن زیباترین منظره های طبیعی این آبشار هستند و از خلق بی نظیرترین عکس های سفر و سلفی های زیبایشان در کنار این آبشار لذت می برند. با وجود اینکه ممکن است شما نیز بخواهید تمامی لحظات بودن در کنار این منظزه حیرت انگیز را ثبت کنید توصیه می کنیم بعد از ثبت تصاویرتان، زمانی را به تماشا کردن و ذخیره کردن این منظره با چشمانتان اختصاص دهید و از بودن در کنار این پدیده شگفت انگیز نهایت لذت را ببرید.

آبشار نیاگارا

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.