صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما ساری

۱۳۹۷ ۱ خرداد

چکیده مطلب

مرکز استان مازندران و یکی از شهر های شمالی کشور، شهر ساری بوده که به عنوان یکی از قدیمی ترین شهر های شمال کشور نیز به شمار می آید.

مرکز استان مازندران و یکی از شهر های شمالی کشور، شهر ساری بوده که به عنوان یکی از قدیمی ترین شهر های شمال کشور نیز به شمار می آید.

در اکتشافات و تحقیقات به عمل آماده بر روی تاریخچه و پیشینه شهر ساری، قدمت این شهر به حدود 5 هزار سال پیش بر می گردد. از این رو جاذبه های تاریخی فراوانی در این شهر به چشم می خورد. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسب استان مازندران و شهر ساری، این شهر مملو از مناطق طبیعی و جذاب گردشگری بوده و سبب شده تا این شهر به یکی از شهرهای پر گردشگر کشور بدل شود.

طی آمار ها و گزارش های ارائه شده، در تابستان سال 92 این شهر به عنوان پنجمین شهر برتر گردشگر پذیر کشور معرفی شده و در نوروز 95 نیز به همراه رامسر موفق به کسب عنوان شهر برتر گردشگری در کشور شده است.

جاذبه های گردشگری ساری

ساری به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، از لحاظ ارتباطی و گردشگری دارای اهمیت ویژه بوده و همچنین این شهر به دلیل نزدیکی به دریا خزر و نیز مجاورت با کوه های سرسبز، دارای چشم انداز زیبایی بوده و همه روزه میزبان گردشگران فراوانی می باشد.

از جاذبه های گردشگری طبیعی شهر ساری می توان به ساحل زیبا فرح آباد، چشمه های باداب سرت، دریاچه چورت، تالاب نیلوفر آبی و پارک جنگلی شهید زارع اشاره کرد. همچنین در این شهر جاذبه های تاریخی نظیر تپه گل نشین، کهنه باغشاه، عمارت کلبادی و بسیاری بناهای دیگر وجود دارد که مسافران و گردشگران می توانند با خرید بلیط پرواز ساری و تهیه بلیط قطار و اتوبوس به این شهر سفر کرده و از جاذبه ها و اماکن دیدنی آن بیشترین لذت را ببرند.

فرودگاه ساری و خرید بلیط هواپیمای ساری

در مسیر جاده نکاه به ساری و در فاصله 15 کیلومتری از شهر ساری فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده که با نام فرودگاه دشت ناز شناخته می شود. این فرودگاه در میان سایر فرودگاه های ایران از لحاظ تعداد پرواز و مسافر رتبه 16 را به خود اختصاص داده و همچنین از بزرگترین فرودگاه های شمال کشور به شمار می آید.

در این فرودگاه پرواز هایی در مسیر پروازی ساری – مشهد – ساری، ساری – شیراز – ساری، اهواز، عسلویه، بندرعباس، تهران و کیش انجام می گیرد و به طور معمول در فرودگاه دشت ناز ساری، بیش از 90 پرواز صورت می گیرد.

فرودگاه ساری بطور میانگین هر ساله تعداد 344 هزار نفر از مسافرانی که بلیط پرواز ساری را خریداری کرده اند و یا با خرید بلیط پرواز از ساری قصد سفر به سایر نقاط کشور را دارند، جابجا می کند.

هتل های ساری

هتل جنگلی سالار دره ساری، بادله، نوید، اسرم و بسیاری دیگر، از جمله هتل های ساری بوده که برای رفاه و اقامت مسافران و گردشگران در این شهر ایجاد شده و شرایط مناسبی را برای اسکان آنها فراهم ساخته اند.

 

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.