صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما رامسر

۱۳۹۷ ۲۴ اردیبهشت

چکیده مطلب

آخرین شهر استان مازندران و منطقه مرزی بین این استان و استان گیلان شهری بنام رامسر وجود دارد که پیش‌ازاین با نام سخت‌سر شناخته می‌شد و همچنین مردمان این منطقه به زبان گیلکی اشکوری صحبت می‌کنند.

آخرین شهر استان مازندران و منطقه مرزی بین این استان و استان گیلان شهری بنام رامسر وجود دارد که پیش‌ازاین با نام سخت‌سر شناخته می‌شد و همچنین مردمان این منطقه به زبان گیلکی اشکوری صحبت می‌کنند.

رامسر آب هوای بسیار مطبوع و دل‌چسبی داشته و در تابستان گرم و مربوط و در زمستان معتدل است.

نزدیکی این شهر به جنگل و دریا چهره رامسر را بسیار زیبا کرده و یکی از شهرهای گردشگری کشور به شمار می‌آید، به‌نوعی که همه‌روزه این شهر شاهد مسافران و گردشگران بسیاری است که با خرید بلیط پرواز رامسر و یا روش‌های دیگر خود را به این شهر رسانده و از زیبایی‌های طبیعی آن بهره مند می‌شوند.

جاذبه‌های گردشگری رامسر

رامسر با بهره‌مندی از جاذبه‌ها و مناظر طبیعی منحصربه‌فرد یکی از مناطق پرطرفدار کشور برای سفر شناخته می‌شود و افرادی که علاقه ویژه‌ای به طبیعت‌گردی و حضور در طبیعت دارند همواره این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

وجود آبشارهای طبیعی و زیبا، جنگل بکر و دست‌نخورده و دریایی با ساحل آرام و دل‌نشین بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر بوده که در کنار چشمه‌های آب گرم این منطقه همه‌روزه شاهد حضور گردشگران بسیاری هستند.

فرودگاه رامسر و خرید بلیت هواپیما رامسر

فرودگاه شهر رامسر که با کد یاتا RZR شناخته می شود، با قرار گیری در کنار ساحل زیبا خلیج فارس، یکی از زیباترین فرودگاه های کشور بوده و منظره زیبایی را در هنگام نشست و برخاست هواپیما ها خلق می کند.

در سال 2016 میلادی در مجموع تعداد 332.799 نفر با خرید بلیط پرواز رامسر به این شهر سفر کرده و یا این شهر را به مقصد تهران و مشهد ترک کردند.

در این فرودگاه در روز تعداد 2 یا 3 پرواز به صورت رفت و برگشت از رامسر به تهران انجام می شود و همچنین در روزهای دوشنبه و جمعه در مسیر پروازی رامسر – مشهد – رامسر در این فرودگاه پرواز انجام می شود.

هتل های رامسر و رزرو هتل در رامسر

رامسر به دلیل اینکه همه روزه به عنوان مقصد سفر بسیاری از گردشگران انتخاب می شود، از هتل های مناسب و فراوانی برخوردار بوده که امکان اقامتی دلچسب را برای گردشگران این شهر فراهم ساخته اند.

هتل بام رامسر، آزادی رامسر، کوثر، لیان و بسیاری از هتل های دیگر از آن دست هتل هایی هتنسد که برای اقامت مسافران شرایط مناسبی را فراهم ساخته و آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.