صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما خرم آباد

۱۳۹۷ ۲۳ اردیبهشت

چکیده مطلب

خرم آباد مرکز استان لرستان و بزرگترین شهر لر نشین ایران است. این شهر از نظر جمعیت در رتبه بیست و سوم در کشور قرار گرفته و جمعیتی بالغ بر 3هزار و 800 نفر دارد.

خرم آباد مرکز استان لرستان و بزرگترین شهر لر نشین ایران است. این شهر از نظر جمعیت در رتبه بیست و سوم در کشور قرار گرفته و جمعیتی بالغ بر 3هزار و 800 نفر دارد.

این شهر پس از جدایی استان لرستان از خوزستان در سال ۱۳۰۴ خورشیدی به عنوان مرکز استان تعیین و شهرداری آن نیز در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد.

آثار بجای مانده از دوره های گذشته، نشان دهنده این موضوع است که این شهر یکی از مهمترین شهرهای غرب کشور بوده است. خرم آباد یکی از شهر های تاریخی و کهن ایران بشمار آمده و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که سبب شده همه روزه مسافران و گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند.

جاذبه های گردشگری خرم آباد

مسافران و گردشگران می توانند با خرید بلیط پرواز خرم آباد از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی متعددی که در سطح شهر وجود دارد بازدید کنند. از جمله این جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی می‌توان به فلک‌الافلاک، مناره آجری، پل شاپوری، گرداب سنگی، سنگ نبشته، آرامگاه باباطاهر و دریاچه کیو اشاره کرد به‌طوری‌که این شهر برای نخستین بار در ایران از سوی دفتر منطقه‌ای سازمان ملل به عنوان یک شهر نمونه گردشگری انتخاب شده‌است.

فرودگاه خرم آباد و خرید بلیط پرواز خرم آباد

فرودگاه خرم آباد با کد یاتا KHD شناخته شده و در ناحیه جنوبی این شهر واقع شده است. این فرودگاه فعالیت خود را از سال 1304 آغاز کرده و در سال 2016 تعداد 604 پرواز از طریق این فرودگاه پرواز خود را آغاز کرده و یا در آن فرود آماده اند و در مجموع تعداد 209594 نفر با خرید بلیط هواپیما خرم آباد به این شهر سفر کرده و یا این شهر را به مقصد مختلف ترک کرده اند.

هتل های خرم آباد

هتل آزادی خرم آباد، هتل رنگین کمان، جهانگردی سراب کیو، عطر و بسیاری دیگر از هتل های خرم آباد بوده که می توان در زمان سفر به این شهر از آنها برای اقامت خود بهره برده و سفری خوبی را تجربه کرد.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.