صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما اراک

۱۳۹۷ ۲۳ اردیبهشت

چکیده مطلب

اراک نام مرکز استان مرکزی بوده که یکی از کلان شهر های ایران نیز بشمار می آید. این شهر از نظر جمعیت در مقام چهارده در میان سایر شهر های ایران قرار داشته و جمعیتی در حدود 550 هزار نفر دارد.

اراک نام مرکز استان مرکزی بوده که یکی از کلان شهر های ایران نیز بشمار می آید. این شهر از نظر جمعیت در مقام چهارده در میان سایر شهر های ایران قرار داشته و جمعیتی در حدود 550 هزار نفر دارد. 

اراک آثار تاریخی بسیاری داشته که پیشینه تاریخی بیشتر آنها به دوران قاجار باز می گردد. همچنین اراک یکی از اصلی ترین و مهترین شهر های صنعتی کشور بوده و بخش عمده ای از کارخانجات ایران در این شهر قرار دارد.

جاذبه های گردشگری اراک

همان طور که گفته شد این شهر اماکن گردشگری بسیاری با قدمت تاریخی زیاد داشته که بطور مثال می توان از مجموعه تاریخی بازار اراک، مدرسه سپهداری، حمام چهار فصل، برج شیشه و بسیاری اماکن تاریخی دیگر نام برد.

اراک همچنین جاذبه های طبیعی بسیاری نیز داشته که تالاب میقان، دره گردو و تخت سادات برخی از این محل ها بشمار می آیند.

فرودگاه اراک AJK=> Araak - AJK  و خرید بلیط پرواز اراک

به دلایل مختلف از جمله تفریحی، سیاحتی و تجاری همه روز سفر های هوایی و زمینی بسیاری به اراک انجام می شود و فرودگاه اراک همواره شاهد فرود هواپیماهای بسیاری از نقاط مختلف بوده و همچنین پرواز های بسیاری از فرودگاه اراک به تمام نقاط کشور انجام میشود.

این فرودگاه در سال 1317 بازگشایی شده و امکان سفر هوایی را برای مسافرانی که با خرید بلیط پرواز اراک قصد سفر به این شهر و یا ترک این شهر را دارند فراهم کرده است. مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما اراک از این شهر یا به آن، به راحتی به اراک سفر کنند.

هتل های اراک

شهر اراک برای پذیرایی و اقامت مسافرانی که به این شهر سفر می کنند چهار هتل داشته که هتل امیرکبیر اراک پنج ستاره، پیام و زاگرس چهارستاره و آفتاب اراک سه  ستاره هستند به طوری که شرایط برای اقامت مسافران و گردشگرانی که به اراک سفر می کنند به خوبی فراهم شده است.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.