صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما چابهار

۱۳۹۷ ۲۲ اردیبهشت

چکیده مطلب

یکی از شهر های جنوبی کشور و به عبارتی تنها بندری در ایران که ساحل و بندر اقیانوسی دارد، شهر زیبای چابهار است. این شهر در کرانه دریا مکران و اقیانوس هند واقع شده و بندرگاه آن قابلیت پهلو گرفتن کشتی های اقیانوس پیما را دارد.

یکی از شهر های جنوبی کشور و به عبارتی تنها بندری در ایران که ساحل و بندر اقیانوسی دارد، شهر زیبای چابهار است. این شهر در کرانه دریا مکران و اقیانوس هند واقع شده و بندرگاه آن قابلیت پهلو گرفتن کشتی های اقیانوس پیما را دارد.

شهر بندری چابهار یکی از مناطق آزاد بازرگانی ایران بشمار آمده و همه روزه مسافران بسیاری با خرید بلیط پرواز چابهار به این شهر سفر می کنند.   

این شهر علاوه بر اینکه در ایران اهمیت بالای بازرگانی و تجاری دارد، جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری نیز داشته که سبب گردیده سفر های فراوانی به این منطقه صورت بگیرد.

جاذبه های گردشگری چابهار

این شهر به دلیل داشتن آب و هوایی مناسب و چشم انداز زیبایی از غروب خورشید در ساحل، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور شناخته شده که می توان از جاذبه های طبیعی آن از خلیج چابهار، تالاب لیپار، انجیر معابد و بسیاری نقاط گردشگری طبیعی دیگر نام برد.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از سالهای دور همواره مورد توجه بوده و به همین دلیل جاذبه های تاریخی بسیاری نظیر قلعه تیس، قلعه پیروزگت، قلعه بلوچ گت و ویرانه ها و گورستان های تاریخی فراوانی داشته که در سفر به این بندر می توانید از آنها بازدید کنید.

فرودگاه چابهار و خرید بلیط پرواز چابهار

فرودگاه چابهار که با کد یاتا ZBR در سیستم ناوبری هوایی کشور شناخته می شوددر فاصله 50 کیلومتری این بندر و در شهرستان کنارک واقع شده است.

این فرودگاه دارای دو باند فرود بوده و امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

در سال 1396 تعداد 9549 نفر با خرید بلیط پرواز چابهار به این بندر سفر کرده و همچنین 10736 مسافر با خرید بلیط پرواز از چابهار به نقاط مختلف به صورت هوایی سفر خود را به سرانجام رسانده اند.

هتل های چابهار

به دلیل اینکه همه روزه سفر های زیادی به بندر چابهار صورت می گیرد، در این شهر هتل های مناسب بسیاری وجود دارد که امکان اقامت آنها را به بهترین شکل فراهم ساخته است.

به عنوان هتل های این شهر می توان از هتل لاله چابهار، لیپار، فردوس، سپیده و بسیاری دیگر نام برد که مسافران با سفر به این شهر می توانند به راحتی در آنها اقامت داشته باشند.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.