صفحه اصلی مقالات

بندرعباس ، بزرگترین بندر کشور

۱۳۹۷ ۲۲ اردیبهشت

چکیده مطلب

شهر بندرعباس، مرکز استان هرمزگان و یکی از شهرهای بندری جنوب کشور است که عنوان بزرگترین بندر کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

شهر بندرعباس، مرکز استان هرمزگان و یکی از شهرهای بندری جنوب کشور است که عنوان بزرگترین بندر کشور را نیز به خود اختصاص داده است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و همجواری با آب های خلیج فارس یکی از شهر های تجاری کشور نیز بوده که همه روزه کالاهای بسیار از این شهر به نقاط مختلف جهان صادر شده و یا وارد کشور می شوند.

این شهر نیز به دلیل نزدیکی به جزایری چون جزیره قشم و جزیره کیش و همچنین دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، همواره مقصد سفر گردشگران بسیاری بوده و مسافران فراوانی به این شهر به دلایل مختلف سفر می کنند.

بندر عباس جاذبه های گردشگری بسیاری داشته که می توان بطور مثال به، معبد بت گور، چشمه آبگرم گنو، دره داماش، غارنمکی خرسین، عارت کلاه فرنگی، حمام گله داری، قلعه فین، موزه آب، برکه های باران و بسیاری مناطق زیبا و دیدنی دیگر اشاره کرد که همه روزه افراد بسیاری با خرید بلیط هواپیما بندرعباس، به این شهر سفر کرده و از این مکان ها و جاذبه  ها بازدید می کنند.

فرودگاه بندر عباس  BND=>Bandar Abbas - BND و خرید بلیط پرواز بندر عباس

فرودگاه بین المللی بندرعباس در فاصله حدودا 5 کیلومتری از شهر واقع و در سال 1349 ساخته شده است.

این فرودگاه در زمینی به مساحت بیش از 4 هکتار بنا شده و در سال 1350 بطور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرده است.

در سال گذشته میلادی، 1 میلیون و 123 هزار و 641 نفر با خرید بلیط پرواز بندر عباس و یا خرید بلیط هواپیما از بندر عباس به مقاصد دیگر به این شهر و یا بلعکس سفر کرده اند و در مجموع تعداد 10 هزار و 243 نشست و برخاست در این فرودگاه انجام شده است و همچنین چیزی بالغ بر 10.816.205 کیلوگرم بار در فرودگاه بندر عباس جابجا شده است.

بلیط پرواز بندرعباس را می توان به راحتی و در تمام روزهای سال خریداری کرد، زیرا تمام شرکت های هواپیمایی پرواز هایی را به مقصد بند باس قرار داده اند و شما می توانید با آزادی انتخاب بلیط پرواز بندر عباس را خریداری کنید.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.