صفحه اصلی مقالات

تبریز ، بلیط هواپیما

۱۳۹۷ ۱۸ اردیبهشت

چکیده مطلب

تبریز یکی از کلان شهرهای نام آشنای کشور بوده و به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی در ناحیه شمال غربی کشور واقع شده است. مردمان این شهر آذری زبان بوده به لهجه زیبای تبریزی سخن می گویند.

تبریز یکی از کلان شهر های نام آشنای کشور بوده و به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی در ناحیه شمال غربی کشور واقع شده است. مردمان این شهر آذری زبان بوده به لهجه زیبای تبریزی سخن می گویند.

تبریز در طول حیات خود حوادث تلخ و شیرین بسیاری را به خود دیده و فراز و فرود های فراوانی را تجربه کرده است که برخی از آثار آنها همچنان در این شهر پابرجا بوده و به عنوان نماد این شهر و جاذبه های گردشگری شهر شناخته می شوند.

این شهر یکی از سابقه دار ترین شهر ها به عنوان پایتخت کشور بوده و در دروران های مختلف همواره به عنوان پایتخت ایران برگزیده می شد که در آثار و بناهای تاریخی موجود در این شهر به خوبی این موضوع را می توان یافت.

جاذبه های گردشگری تبریز

همانطور که گفته شد شهر تبریز مملو از جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بوده که نخستین نشانه‌های کشف شده تمدن باستانی در آن به ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد و می توان با خرید بلیط پرواز تبریز و یا روش های دیگر به این شهر سفر کرده از بازدید آنها لذت برد.

به عنوان مثال از جاذبه های گردشگری تبریز می توان به میدان ساعت این شهر که نماد شهر تبریز نیز بوده اشاره کرد .

از سایر بناهای تاریخی این شهر می توان به ارگ تبریز، مسجد کبود، کاخ شهرداری تبریز و سایر امکان و جاذبه های آن اشاره کرد.

فرودگاه تبریز و خرید بلیط پرواز تبریز

فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در سال ۱۳۲۶ خورشیدی تأسیس شد و فعالیت‌های خود را به‌طور رسمی از سال ۱۳۳۸ خورشیدی آغاز نمود. این فرودگاه در سال ۱۳۷۰ خورشیدی به فرودگاه بین‌المللی ارتقاء یافت و در سال ۱۳۷۸ خورشیدی به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های آسمان‌باز ایران شناخته شد.

مسافران و گردشگران می توانند با در دست داشتن بلیط پرواز تبریز به راحتی از این فرودگاه بهره مند شده و به این شهر سفر کرده و یا از تبریز به نقاط مختلف جهان سفر کنند.

هتل های تبریز

تبریز به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی بسیار مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده و همه روزه مسافران بسیاری به این شهر سفر می کنند که برای اقامت آنها هتل های گوناگونی در این شهر وجود دارد که می توان از هتل پارس ائل گلی، لاله پارک، گسترش، شهریار و بسیاری هتل های دیگر نام برد.

 

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.