صفحه اصلی مقالات

زیباترین مناطق دنیا که باید به آنها سفر کرد

۱۳۹۷ ۱۹ فروردین

چکیده مطلب

سفر همواره برای ساختن لحظات هیجان انگیز و ماندگار در زندگی هر فرد، بسیار لازم و ضروری است؛ اگر می خواهید سفر هیجان انگیزی را شروع کنید و یا حتی اطلاعات عمومی خود را در زمینه گردشگری افزایش دهید پیشنهاد می کنیم این مطلب را در وبلاگ پروازیاب از دست ندهید. در این مطلب می خواهیم نگاهی به زیباترین مناطق گردشگری در دنیا بیندازیم تا بدانیم زیباترین ها در دنیا کدامند.

آبشار ایگواسو، برزیل

به عنوان بلندترین آبشار در جهان، هیچ کمبودی در رابطه با منظره این مکان وجود ندارد. این آبشار حدود ۲۷۵ قطعه دیگر را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. اهمیت این آبشار تا حدی است که النور روزولت، همسر فرانکلین روزولت بعد از بازدید از آن، اهمیت آبشار نیاگارا را از آن کمتر دانست.

ساحل امالفی، ایتالیا

از مزیت های این ساحل می توان به این نکته اشاره کرد که تهیه کننده فیلم wonder woman  از این ساحل به عنوان لوکیشن خود استفاده نمود.

هالشتات، اتریش

این مکان در حال حاضر به عنوان بهترین مکان برای عکاسی انتخاب شده است. قدمت دریاچه این مکان به عصر آهن باز می گردد. تا اواخر قرن نوزدهم، امکان عبور و مرور با قایق در این دریاچه وجود داشت.

پترا، اردن

زمانی که ایندیا جونز مقبره مقدسی را در این مکان پیدا کرد، باستان شناسان نیز گنجینه های کهنی در آن یافتند. قابل ذکر است که غروب خورشید در این فضا زیبایی چشم گیری را به خود اختصاص داده است.

پروین، فرانسه

نخستین منظره خیره کننده ای که در این مکان به چشم می خورد، وجود اسطوخودوس های زیبا و خوشرنگ آن است، اما جدای از آن می توان به ساحل زیبا و معماری بی نظیر این منطقه نیز اشاره کرد؛ عواملی که این مکان را به بهشت روی زمین تبدیل نموده است.

هامفایر، انگلستان

سعی کنید برای بازدید از این مکان، زمان کافی را اختصاص دهید چراکه زیبایی های آن بی شمارند. جنگل های بریتانیا در اینجا همه چیز را به افسانه ها و قصه ها تبدیل می کند. و تراکم سرسبزی و جنگل در ذهن شما زمینی فرش شده با سبزی و شادابی ایجاد می نماید.

پارک ملی بنف، کانادا

این پارک در وسط کوه های راکی وجود دارد و رنگ خیره کننده یخچال ها را در بر می گیرد. کف این مطقه نیز آهنی بود، نور را از بین برده و منعکس می کند. در این منطقه، رنگ خیره کننده فیروزه ای نیز به خوبی به چشم می خورد.

آنگکور، کامبوج

وجود کلیساهای معلق و پارک های هیجان انگیز در این مکان، زیبایی خارق العاده ای را ایجاد کرده است. زمانی که امپراطوری در قرن ۱۵ به قتل رسید، صومعه او تبدیل به یک فضای سبز و پارک شد. در حال حاضر نیز خرابه های آن تحت مراقبت قرار می گیرند و گیاهان زیبایی نیز در کنار آنها خودنمایی می کنند.

پارک طبیعی فلوردلند، نیوزلند

این منطقه زیبا و خیره کننده در جنوب نیوزلند، هر سال در ماه دسامبر، تبدیل به سرزمین رویایی و عجیب بنفش رنگ می شود.

بورا بورا، پلی نزی فرانسه

هیچ چیزی رویایی تر از بیدار شدن در منطق ای ییلاقی نیست. این جزیره کوچک شامل اقامتگاه های لوکس آبی است. گردشگران می توانند در هر چهار فصل به این منطقه سفر کرده و از اوقاتی که در آنجا سپری می کنند لذت ببرند.

آنتلوپ کنیون، آریزونا

در این منطقه با گذر زمان رسوب هایی از ماسه ایجاد شده است که منظره خارق العاده ای را ساخته است. حرکت بی نظیر پرتو های نور در حد فاصل این فضاهای ماسه ای، دید بسیار زیبا و منظره خاصی را ایجاد کرده است که در بین عکاسان طرفدارن بسیار زیادی دارد.

باغ کوکنهف، هلند

این باغ به عنوان زیباترین باغ بهاری شناخته شده است. رنگ های فوق العاده بهاری در این باغ خودنمایی کرده و فضای دلنشینی را ایجاد نموده است. این پدیده خیره کننده تنها از ماه مارس تا مه ادامه دارد؛ بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه را دارید حتما این بازه زمانی را در نظر بگیرید.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.