صفحه اصلی مقالات

آشنایی با شرکت هواپیمایی فلای بغداد

۱۳۹۷ ۲۰ شهریور

چکیده مطلب

شرکت هواپیمایی فلای بغداد با کد یاتا IF در سال 2014 تاسیس شده و یک سال بعد فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در شهر بغداد کشور عراق قرار دارد، به 14 مقصد داخلی و بین المللی پرواز مستقیم دارد.

آشنایی با شرکت هواپیمایی فلای بغداد

امروزه صنعت هواپیمایی یکی از اصلی ترین صنایع کشورها بشمار آمده و تمامی کشورها در تلاش هستند تا با برخورداری از ایرلاین مختص به خود، سهمی از بازار گردشگری و حمل و نقل هوایی در جهان را به خود اختصاص دهند.

با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با ایرلاین فلای بغداد همراه باشید.

 

 هواپیمایی فلای بغداد

 

شرکت هواپیمایی فلای بغداد با کد یاتا IF در سال 2014 تاسیس شده و یک سال بعد فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در شهر بغداد کشور عراق قرار دارد، به 14 مقصد داخلی و بین المللی پرواز مستقیم دارد.

مقاصد اصلی این شرکت هواپیمایی، شهرهای نجف، بحرین، بصره، بغداد، بیروت، دوبی، اربیل، استانبول، جده، کویت، سلیمانیه و تفلیس هستند.

هواپیماهای ایرلاین فلای بغداد پروازهای مختلف برنامه ریزی شده ای نیز به ایران داشته و در مسیرهای سلیمانیه - تهران، بغداد - کیش، بغداد - تهران، نجف - مشهد، نجف - ساری و نجف - تهران پرواز انجام می دهد.  

 

 هواپیمایی فلای بغداد

 

ناوگان این شرکت هواپیمایی از دو فروند هواپیمای ایرباس A320-200، یک فروند هواپیمای Bombardier CRJ200 و دو فروند هواپیمای بوئینگ 737-400 تشکیل شده است.

هواپیمایی فلای بغداد پروازهای خود را از آوریل 2014 به ایران آغاز نموده و به یکی از پرطرفدارترین خطوط هواپیمایی خارجی ایران تبدیل شده است.

در حال حاضر فلای بغداد پروازهای مستقیم از تهران، کیش،  مشهد، ساری و اصفهان به بغداد و نجف عراق و بلعکس را بوسیله هواپیماهای بوئینگ و ایرباس مدرن خود انجام می دهد .

 

 هواپیمایی فلای بغداد

 

مهمانداران هواپیمایی فلای بغداد یکی از آموزش دیده ترین مهمانداران بین شرکت های هواپیمایی هستند و به علت وجود مهماندار از ملیت های مختلف، امکان صحبت با زبان های مختلف را دارند.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.