صفحه اصلی مقالات

آشنایی با شرکت هواپیمایی زاگرس

۱۳۹۷ ۱۲ تیر

چکیده مطلب

زاگرس شرکت هواپیمایی است که در سال۱۳۸۴ تاسیس و در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و در همین سال شروع به فعالیت پروازی خود در منطقه کرد. این ایرلاین خیلی زود توانست به عنوان یک شرکت هواپیمایی ایمن و شایسته در تهران شناخته شود.

آشنایی با شرکت هواپیمایی زاگرس

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب ایرلاین در زمان خرید بلیط هواپیما حائز اهمیت است، شناخت مناسب از امکانات و ایمنی یک شرکت هواپیمانی و ایرلاین است. شرکت هواپیمایی زاگرس تاکنون توانسته جایگاه خوبی در بین شرکت های هواپیمایی ایران کسب کند. این شرکت هواپیمایی، مانند سایر ایرلاین های قوی کشور، پرواز به مقاصد متعدد داخلی و خارجی را پوشش می دهد. در این مطلب با معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس، اطلاعاتی سودمند و مفیدی را درباره این ایرلاین، در اختیار شما مسافران قرار می دهیم. با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

شرکت هواپیمایی زاگرس

 

با تاریخچه شرکت هواپیمایی زاگرس آشنا شوید

زاگرس شرکت هواپیمایی است که در سال۱۳۸۴ تاسیس و در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و در همین سال شروع به فعالیت پروازی خود در منطقه کرد. این ایرلاین خیلی زود توانست به عنوان یک شرکت هواپیمایی ایمن و شایسته در تهران شناخته شود. در واقع هواپیمایی زاگرس فعالیت پروازی خود را در صنعت گردشگری با دو فروند هواپیمای توپولوف آغاز کرد و دو سال بعد، در راستای ارتقا ناوگان پروازی خود، دو فروند هواپیمای مدل بوئینگMD نیز به ناوگان زاگرس افزود و اکنون ناوگانی متشکل از ۱۹فروند هواپیما دارد. اولین پرواز داخلی این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۶ از فرودگاه تهران به سمت اهواز به صورت کاملا ایمن و با موفقیت کامل انجام گرفت. جالب است بدانید که برای آغاز به کار مسیرهای خارجی ایرلاین زاگرس، اولین پرواز بین المللی این شرکت هواپیمایی از تهران به دمشق بود که این پرواز نیز با موفقیت به انجام رسید. در کل می توان گفت هواپیمایی زاگرس نقش به سزایی در صنعت حمل و نقل هوایی داشته و دارد.

شرکت هواپیمایی زاگرس

 

جالب است بدانید شرکت هواپیمایی زاگرس یکی از جوانترین شرکت های هوایی خصوصی کشور است که از نظر تعداد سورت پرواز در بین ایرلاین های داخلی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. همچنین بد نیست بدانید که شرکت هواپیمایی زاگرس دارای دو گواهینامه part 145 وpart M در بخش مهندسی تعمیرات است که با اطمینان کامل، پروازی با کیفیت و امن را برای مسافران این ایرلاین فراهم می کند.

ناوگان شرکت هواپیمایی زاگرس

یکی از مهمترین موضوع ها برای شرکت های هواپیمایی و همچنین برای مسافران و گردشگرانی که تصمیم دارند با خرید بلیط هواپیما سفر امنی را تجربه کنند، ناوگان و هواپیماهای ایرلاین و شرکت هواپیمایی خواهد بود. بر همین اساس تصمیم داریم در این مطلب شما را با ناوگان ایرلاین زاگرس آشنا کنیم. شرکت هواپیمایی زاگرس از ابتدای فعالیت خود به دنبال افزایش تعداد هواپیماهای ایرباس بلند برد بوده است و این شرکت هواپیمایی در راستای بالا بردن کیفیت خدمات به مسافران خود، در نظر دارد گواهینامه هایی بین المللی در سه بخش مهندسی، تعمیرات و عملیات پرواز را اخذ کند.

ناوگان هواپیمایی زاگرس از هواپیماهای زیر تشکیل شده است:

  • 1 فروند هواپیمای ایرباس A319 با ظرفیت 140 نفر
  • 11 فروند هواپیمای ایرباس A320 با ظرفیت 180 نفر
  • 2 فروند هواپیمای ایرباس A321 با ظرفیت 195 تا 230 نفر
  • 8 فروند هواپیمای بوئینگ MD با ظرفیت 172 نفر

کلاس های پروازی هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس با توجه به هواپیماهای ناوگان خود دارای دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران است. 
کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی: این کلاس پروازی که از لحاظ قیمت مناسب تر و ارزان تر است، به شما این امکان را می دهد که با خرید بلیط هواپیما اکونومی پروازهای زاگرس، هزینه ای کمتری برای سفر هوایی خود بپردازید.

کلاس پروازی بیزینس یا تجاری: بیزینس کلاس به دلیل فراهم کردن شرایط بهتر و فضای راحت تر برای مسافران، طبیعتا هزینه بیشتری را برای خرید بلیط هواپیما در بر می گیرد. بنابراین اگر از آن دسته مسافرانی هستید که خواهان امکانات بیشتر و با کیفیت تر در هنگام پرواز هستید، می توانید بلیط هواپیما بیزینس کلاس این ایرلاین محبوب را خریداری کنید.

شرکت هواپیمایی زاگرس

 

کترینگ زاگرس

دپارتمان کترینگ زاگرس، یکی از مجهزترین و بزرگترین کترینگ های فعال در بین شرکت های هواپیمایی ایران است. این کترینگ دارای انواع تجهیزات بروز آشپزخانه ای بوده و در پخت غذاهای آن از مواد تازه و با کیفیت، مطابق با الگو ها و قوانین تغذیه ای پرواز استفاده می شود. کترینگ زاگرس علاوه بر ارائه روزانه بیش از 3500 پرس غذای پروازی، آماده ارائه سرویس و خدمات به سایر شرکت های هواپیمایی نیز هست.

ترمینال پروازهای هوایی زاگرس

مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما ایرلاین زاگرس، راهی ترمینال مهرآباد می شوند، اکثر این سوال برایشان پیش می آید که برای استفاده از پرواز باید به کدام ترمینال مراجعه کنند. زیرا اطلاع نداشتن از ترمینال های پروازی، به دلیل فاصله ای که بین ترمینال ها وجود دارد، حتی می تواند باعث از دست دادن پرواز مسافر شود. به همین دلیل بهتر است بدانید که تمامی پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی زاگرس از ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد و تمامی پروازهای بین المللی این شرکت از فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

شرکت هواپیمایی زاگرس

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.