صفحه اصلی مقالات

رزرو هتل در مرکز رزرواسیون هتل اقامت 24

۱۳۹۷ ۷ تیر

چکیده مطلب

رزرو هتل و هتل آپارتمان در اقامت 24 به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در ایران، یکی از دیگر خدماتی است که کاربران پروازیاب از طریق آن نسبت به رزرو هتل و هتل آپارتمان در سراسر کشور اقدام می نمایند.

رزرو هتل و هتل آپارتمان در  اقامت 24  به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در ایران، یکی از دیگر خدماتی است که کاربران پروازیاب از طریق آن نسبت به رزرو هتل و هتل آپارتمان در سراسر کشور اقدام می نمایند.

اقامت۲۴، مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در ایران که موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز دارا است، فعالیت خود را در زمینه رزرواسیون و اسکان مکانیزه گردشگران از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد.

این مرکز با هدف تحقق شعار "رزرو مکان اقامتی قبل از سفر" که از دغدغه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است، طراحی و راه اندازی شد. مرکز رسمی رزرواسیون هتل اقامت 24، با ساعت ها تحقیق و بررسی کارشناسان زبده ، آخرین فناوری نرم افزاری تحت وب را در زمینه رزرواسیون اماکن اقامتی، بومیسازی کرده و با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گردشگران به واسطه روزها تلاش مستمر در زمینه نظرسنجی و آمارگیری دقیق و علمی، موفق به راه اندازی ساده ترین و کارآمدترین مرکز رزرواسیون اماکن اقامتی در سطح ملی شده است.

در حال حاضر مرکز رسمی رزرواسیون هتل اقامت 24، خدمات رزرو خود را برای صدها مرکز اقامتي اعم از انواع هتل، هتل آپارتمان و ميهمان پذير ارائه می کند و بیش از ۱۲۰۰ هتل را تحت پوشش خدمات خود دارد. علاوه بر این، گردشگران می توانند جهت انتخاب بهترین مکان برای اقامت و همچنین دریافت اطلاعات جانبی در مورد مرکز اقامتی مورد نظر خود با مرکز پشتیبانی و مشاوره خط ویژه پنج رقمی ۰۵۱۳۸۰۸۵ تماس حاصل نمایند.

پروازیاب نیز با توجه به نوع فعالیت خود در زمینه خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل و تور شما عزیزان را دعوت به بازدید از سایت اقامت 24 و بهره گیری از خدمات ارزنده آن می نماید.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
2 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.