صفحه اصلی مقالات

معرفی شرکت هواپیمایی معراج

۱۳۹۷ ۱۲ خرداد

چکیده مطلب

هواپیمانی معراج، به عنوان یک شرکت هواپیمایی داخلی که زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد، با رعایت استانداردهای فنی بالا، یکی از محبوب ترین شرکت های هواپیمایی داخلی شده است و از زمان تاسیس این شرکت تا امروز، سالانه مسافرین زیادی با خرید بلیط هواپیمای معراج، راهی سفرهای داخلی و خارجی می شوند و با خیال راحت سفر می کنند.

معرفی شرکت هواپیمایی معراج

هواپیمانی معراج، به عنوان یک شرکت هواپیمایی داخلی که زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد، با رعایت استانداردهای فنی بالا، یکی از محبوب ترین شرکت های هواپیمایی داخلی شده است و از زمان تاسیس این شرکت تا امروز، سالانه مسافرین زیادی با خرید بلیط هواپیمای معراج، راهی سفرهای داخلی و خارجی می شوند و با خیال راحت سفر می کنند. اگر این موضوع برای شما هم اهمیت دارد که بلیط هواپیمای خود را از کدام شرکت هواپیمایی خریداری می کنید، مطالعه ادامه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم. با معرفی شرکت هواپیمایی معراج در وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

تاریخچه شرکت هواپیمایی معراج

با وجود اینکه شرکت هواپیمایی معراج در مقایسه با شرکت های هواپیمایی قدیمی ایران، قدمت زیادی ندارد و تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۸۹ باز می گردد، اما در همین چند سال فعالیت خود توانسته است با رعایت استانداردهای بالای فنی و بهترین خدمات رسانی به مشتریان خود، محبوبیت زیادی در بین مسافران کسب کند.

نشان سازمانی شرکت هواپیمایی معراج

لوگو و نشان های سازمانی برند های مختلف، در بر دارنده مفاهیم زیادی راجع به هویت آن برند، اهداف و حتی حسی که به مشتری اشان منتقل می کنند، هستند. با نگاهی به نشان سازمانی و لوگوی شرکت هواپیمایی معراج، ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز را خواهید دید که دایره و دو بال نمادین را نشان می دهد. جالب است بدانید که در طراحی لوگوی این شرکت، سعی شده تا با استفاده از حس اعتماد رنگ آبی و حس قدرت و انرژی رنگ قرمز، با به تصویر کشیدن دوبال به نشانه پرواز، به خوبی حس شعار هواپیمایی لذت پروازی مطمئن را به بیننده انتقال دهند.

پوشش مسیرهای پروازی هواپیمایی معراج

برای سفر به یک سری از مسیرهای پر رفت آمد داخلی و خارجی مانند اصفهان، مشهد، کیش، کرمانشاه، تهران، شیراز، قشم،تبریز و کشورهایی مانند مالزی، کویت، ترکیه و عراق، می توانید با خرید بلیط هواپیما معراج و رزرو هتل به راحتی به مقصد مورد نظرتان سفر کنید.

ناوگان شرکت هواپیمایی معراج

یکی از مهمترین موضوع ها برای شرکت های هواپیمایی، ناوگان های این شرکت ها هستند. ناوگان هواپیمایی معراج را هواپیماهایی مدرن با میانگین سنی پایین تشکیل می دهند که همین مساله به تنهایی یکی از مهمترین ویژگی های مثبت هواپیمایی معراج است.

مدل هواپیماهای مسافربری ناوگان هواپیمایی معراج:

دو فروند هواپیمای ایرباس A300 که یکی از این هواپیماها ظرفیت ۲۲۴نفر و دیگری ۲۷۳ نفر ظرفیت را دارند.

سه فروند هواپیمای ایرباس A320 که هر کدام ۱۳۶ نفر ظرفیت دارند.

یک فروند هواپیما ایرباس A321

یک فروند هواپیما ایرباس A340

 

ترمینال پرواز های هواپیمایی معراج در فرودگاه مهر آباد

مهمترین سوال برای اکثر مسافرهایی که با خرید بلیط هواپیما برای شروع سفرشان وارد فرودگاه مهرآباد می شوند، این است که برای استفاده از پرواز باید به کدام ترمینال فرودگاه مراجعه کنند، بهتر است بدانید که تمامی پروازهای ورودی و خروجی هواپیمایی معراج از ترمینال۲ فرودگاه مهر آباد انجام می شود.

کلاس های پروازی هواپیمایی معراج

کلیه ی هواپیماهای معراج دارای دو کلاس پروازی اکونومی و کلاس بیزینس و یا تجاری هستد که در هنگام خرید بلیط هواپیما معراج، می توانید صندلی اتان را از بین این دو کلاس انتخاب کنید.

کلاس اکونومی یا اقتصادی

اگر تصمیم دارید با خرید بلیط ارزان سفر کنید، کلاس اکونومی از لحاظ قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر خواهد بود. با اینکه صندلی های این بخش به راحتی صندلی های بیزینس کلاس نیستند؛ با فاصله استاندارد بین المللی در کنار هم قرار گرفته اند.

 

کلاس بیزینس یا تجاری

به دلیل شرایط بهتر و فضای راحت تری که برای مسافران بیزینس کلاس در طراحی این بخش در نظر گرفته شده، برای خرید بلیط های بیزینس کلاس باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. صندلی های بیزینس کلاس هواپیمایی معراج، جزو بروز ترین و راحت ترین صندلی هاست و هر کدام از صندلی های این بخش مجهز به ال سی دی مجزا هستند.


کترینگ و پذیرایی در هواپیمایی معراج

در راستای تحقق بهترین خدمات رسانی به مسافران در شرکت هواپیمایی معراج، کارشناسان غذای این شرکت، با بررسی های مداوم و ارزیابی بهترین کترینگ های تامین کننده غذا، شرایط پذیرایی بسیار مطلوبی را به همراه با کیفیت ترین غذاها برای مسافران در نظر گرفته اند.

 

اگر شما هم تا کنون تجربه خرید بلیط هواپیما معراج و سفر با این شرکت هواپیمایی را داشته اید می توانید نظرات  و تجربه تان را راجع به استفاده از خدمات شرکت هواپیمایی معراج، با ما به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.