صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما گرگان

۱۳۹۷ ۳ خرداد

چکیده مطلب

در منطقه شمال شرق ایران شهری به نام گرگان واقع شده که مرکز استان گلستان نیز است. این شهر که تا سال 1316 با نام استرآباد شناخته می شد دارای آب و هوایی معتدل بوده و از اقلیم بسیار متنوعی برخوردار است.

گرگان شهر جنگل و چمنزار های زیبا

در منطقه شمال شرق ایران شهری به نام گرگان واقع شده که مرکز استان گلستان نیز است. این شهر که تا سال 1316 با نام استرآباد شناخته می شد دارای آب و هوایی معتدل بوده و از اقلیم بسیار متنوعی برخوردار است.

گرگان به دلیل واقع شدن در منطقه جغرافیایی ویژه، دارای جاذبه های طبیعی بسیاری بوده و با خرید بلیط پرواز و سفر به این شهر می توان از چشم اندازهای زیبای گرگان و مناطق حومه آن نظیر کوه، جنگل و چمنزار، جلگه و دشت، بیابان و شوره‌زار، دریا و خلیج، رودخانه و تالاب و زمین کشاورزی زیبا برخوردار شد.

جاذبه های گردشگری گرگان

گرگان دارای جاذبه های تاریخی فراوانی بوده و بافت قدیمی و تاریخی این شهر با مساحتی بالغ بر ۱۵۰ هکتار سومین بافت با ارزش و دارای سبک معماری پس از یزد واصفهان بوده و وسیع‌ترین بافت تاریخی شمال ایران را دارا است.  در سال ۱۳۱۰ خورشیدی بافت تاریخی گرگان در فهرست میراث ملی ایران به ثبت رسید.

همچنین این شهر دارای جاذبه های طبیعی فروانی نظیر نهارخوران گرگان، آبشار و روستا زیارت گرگان، جنگل توکستان و جنگل النگدره بوده که با سفر به این شهر می توان از آنها بازدید کرده و سفری تاریخی و طبیعی را در یک زمان تجربه کرد.

فرودگاه گرگان و خرید بلیط پرواز گرگان

فرودگاه گرگان که با کد یاتا  GBT معرفی می شود، در موقعیتی میان شهر گرگان و آق قلا قرار گرفته و یکی از فرودگاه هایی است که به عنوان مرز هوایی شناخته می شود. از طریق این فرودگاه پرواز حجاج استان گلستان به مقصد عربستان انجام شده و همچنین مسافرانی که بلیط پرواز گرگان را خریداری کرده اند در طول هفته از شهرهای اصفهان، تهران، مشهد و زاهدان می توانند به این شهر سفر کنند.

در سال به طور میانگین چیزی حدود 2500 نشست و برخاست از طریق این فرودگاه انجام شده و تعداد بیش از 1 میلیون و 300 نفر از طریق این فرودگاه سفر خود را انجام می دهند.

هتل های گرگان

شهر گرگان با دارا بودن هتل هایی مانند هتل بوتانیک گرگان، شهاب نهارخوران، آذین و جهانگردی نهارخوران گرگان، شرایط را برای اقامت مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند فراهم کرده و این افراد می توانند به راحتی با رزرو هر یک از این هتل ها اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.