صفحه اصلی مقالات

بلیط هواپیما زاهدان

۱۳۹۷ ۳۱ اردیبهشت

چکیده مطلب

زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و یکی از کلان شهرهای ایران است که در بخش شمالی استان واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای مرزی ایران نیز بشمار می آید با کشورهای پاکستان و افغانستان هم مرز است.

زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و یکی از کلان شهرهای ایران است که در بخش شمالی استان واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای مرزی ایران نیز بشمار می آید با کشورهای پاکستان و  افغانستان هم مرز است.

زاهدان که در گذشته با نام دزآپ شناخته می شد دارای آب و هوای گرم و خشک بوده و همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم مرز بودن با چند کشور همسایه، از نظر تجاری و نظامی دارای اهمیت بالایی نسبت به سایر شهرهای کشور برخوردار است.

جاذبه های گردشگری زاهدان

زاهدان  جاذبه گردشگری فراوانی داشته که همه روزه گردشگران را به سمت خود جذب کرده و افراد بسیاری برای بازدید از این جاذبه های گردشگری با خرید بلیط پرواز زاهدان به این شهر سفر می کنند.

درمعرفی جاذبه های گردشگری این شهر می توان به مسجد زرنج زاهدان، روستای لادیز، موزه پست و ارتباطات، تالاب هامون، مسجد شاه علی زاهدان و بسیاری مناطق دیگر اشاره کرد که در سفر به این شهر باید از آنها بازدید کرد.

فرودگاه زاهدان و خرید بلیط پرواز زاهدان

فرودگاه بین المللی زاهدان، به عنوان فرودگاه اصلی این شهر و استان سیستان و بلوچستان شناخته شده و در بخش جنوبی این شهر واقع شده است.

این فرودگاه در سال 1332 آغاز به کار کرده و از حدود 60 سال پیش پرواز های بین المللی به کشورهایی نظیر پاکستان و هندوستان از طریق این فرودگاه انجام شده است. این فرودگاه در میان فرودگاه های ایران رتبه هشتم را به خود اختصاص داده و به دلیل موقعیت ویژه زاهدان، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

در سال 2016 تعداد 4.023.290 نفر با خرید بلیط پرواز زاهدان به این شهر سفر کرده و یا این شهر را به مقصد های گوناگون در جهان ترک کرده اند.

در این فرودگاه روزانه در حدود 8 پرواز انجام شده و در سال، نشست و برخواست بیش از چهار هزار پرواز از طریق این فرودگاه انجام می شود.

هتل های زاهدان

روزانه سفر های زیادی به منظورهای مختلف به شهر زاهدان صورت می گیرد که این موضوع سبب شده تا برای فراهم سازی امکان اقامت مناسب مسافران و گردشگران هتل های نظیر هتل استقلال زاهدان، جهانگردی زاهدان و گیلان زاهدان در این شهر ایجاد شود.

این هتل هر یک آمادگی فراهم سازی اقامت مناسب را برای مسافران فراهم ساخته و همه روزه آماده ارائه خدمات مناسب به آنها هستند.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.