دسته جاذبه های گردشگری جهان

  • گرجستان، کشوری است با جذابیت های گردشگری فراوان که به جرات می توان گفت، سفر به شهرهای تاریخی و مدرن، سواحل بی نظیر و طبیعت خیره کننده آن، تجربه ای دلچسب خواهد بود. در وبلاگ پروازیاب تصمیم داریم که راهنمای شما در سفر به گرجستان باشیم.

    Travel Guide to Georgia
  • شهر افسونگر و زیبای استانبول با بناهای تاریخی و قدمت چند صد ساله خود، هر ساله میزبان مسافران و گردشگران بی شماری از گوشه و کنار دنیاست. اگر شما هم قصد دارید به شهر پر جاذبه استانبول سفر کنید، در ادامه این مطلب با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Travel Guide to Istanbul
  • کشور ترکیه بخش قابل توجهی از پیشرفت توریسم خود را مدیون آثار تاریخی و امکانات گردگشری است که نقش بسزایی در جذب توریست به این کشور را داشته اند. بهتر است قبل از سفر به ترکیه با جذاب ترین شهرهای توریستی این کشور آشنا شوید

    Travel Guide to Turkey
  • جهان هستی، مملو از رویدادها و کشفیات عجیب و شگفت است که تاکنون هیچ دلیل علمی و منطقی برای آن پیدا نشده است. با این وجود، افسانه هایی که از گذشته تا امروز بین مردم رواج داشته، شنیدنی است. با وبلاگ پروازیاب همراه باشید تا شما را با برخی از این آثار اسرارآمیز جهان آشنا کنیم.

    The most mysterious monuments of the world
  • از ابتدای هستی، این کره خاکی، عجایب و رویدادهای شگفت آور زیادی را همچون رازی سر به مهر، در خود جای داده که امروزه برخی از این شگفتی ها کشف شده است. در این مطلب از وبلاگ پروازیاب قصد داریم برخی از آثار باستانی شگفت انگیز جهان را به شما معرفی کنیم.

    Historical places Amazing world
  • موزه لوور پاریس، موزه ای شامل ۳۵هزار اثر تاریخی و باستانی از سرتاسر جهان است و در واقع برجسته ترین و بزرگترین خزانه فرهنگی و هنری دنیا به شمار می رود. در ادامه با وبلاگ پروازیاب همراه باشید تا بزرگترین گنجینه باستانی جهان را به شما معرفی کنیم.

    Louvre Museum
  • در تمام دنیا آثار و بناهای تاریخی و عظیم بسیاری وجود داشته که همه روزه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کنند. با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آشنایی با برخی از معروف ترین بناهای تاریخی جهان همراه باشید.

    The world's best monuments
  • با به پایان رسیدن فصل تابستان و آغاز فصل هزار رنگ پاییز، مقاصد سفر نیز تغییر کرده و برخی از شهرها و کشورها در این فصل، به مقاصد پرطرفداری تبدیل می شوند. با وبلاگ پروازیاب در آشنایی و معرفی بهترین مقاصد سفر جهان در پاییز همراه باشید.

    Six foreign destinations for autumn trips
  • برخی فرودگاه ها آنقدر بزرگ هستند که برای پیدا کردن مسیر، مدام باید به تابلوهای راهنما نگاه کنید یا از کارکنان فرودگاه کمک بخواهید. در این مطلب پروازیاب قصد دارد تا تعدادی از بزرگترین فرودگاه های جهان را معرفی کند.

    The world's largest airports
  • کلیسای ماگدبورگ آلمان که با نام کلیسای کاترین و موریس مقدس نیز شناخته می شود،کلیسای جامعی است که در شهر ماگدبورگ در آلمان قرار دارد. این کلیسا در قرن ۱۳ میلادی ساخته شده و به عنوان قدیمی‌ترین ساختمان سبک گوتیک در آلمان محسوب می‌شود.

    Magdeburg Cathedral