دسته ایران شناسی

  • بهار، دل انگیزترین فصل سال را برای سفر و گرفتن روحیه ای تازه از دست ندهید و با شناسایی بهترین مقاصد بهاری، انتخابی مناسب برای سفر خود داشته باشید. با پروازیاب می توانید هرآنچه را برای یک سفر بهاری نیاز دارید از جمله تور، هتل،پرواز و اتوبوس را یکجا و بدون داشتن هیچ دغدغه ای تهیه کنید.

    Best destinations for spring trips
  • رود کارون پرآب‌ترین و بزرگ‌ترین رودخانه ایران است. این رود با طول ۹۵۰ کیلومتر، طولانی‌ترین رودی ا‌ست که تنها در داخل ایران جریان دارد، بلکه تنها رودخانه ایرانی است که به آب های بین‌المللی و اقیانوس‌های جهان ارتباط دارد.

    Karun
  • عمارت مسعودیه یکی از بناهای دوره قاجار بوده که حوادث زیادی را به چشم دیده و از سر گذرانده است. این عمارت که در یکی از محله های نزدیک به میدان بهارستان قرار دارد، این روزها تبدیل به یک پاتوق فرهنگی شده که علاقه مندان زیادی دارد .

    Masoudieh Palace
  • غار علیصدر یکی از غارهای تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است.این غار که عنوان بزرگترین غار آبی جهان را به خود اختصاص داده، در روستاي عليصدر از توابع شهرستان كبودراهنگ و 75 كيلومتري شمال غربي شهر همدان واقع شده است.

    Ali-Sadr Cave
  • در مرکز شیراز زیبا، بازاری کهن و چشم نواز قرار داشته که از شهرت و آوازه جهانی برخوردار است. این بازار، در شرق میدان شهدای این شهر قرار گرفته که زمان ساخت آن را به دوران کریم خان زند نسبت می دهند.

    Vakil Bazaar
  • تور سوئیس،اسپانیا،فرانسه،ایتالیا شب لوزان-3شب پاریس-3شب بارسلون-3شب رم تاریخ سفر 29 اسفندالی 13 فروردین

    Toroiseh Norouz Switzerland, France, Spain, Italy
  • سفر به جامائیکا جامائیکا کشوری است که در دریای کارائیب قرار دارد. پایتخت آن کینگستون است و حدود ۱۰ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. این کشور انگلیسی زبان است و طبیعت بسیار زیبایی دارد. صنعت گردشگری در جامائیکا بسیار مهم است و جاذبه های بی شمارش استناد این قضیه هستند. سواحل فوق العاده زیبای این کشور یکی از مهمترین دلایل سفر به آن هستند زیرا آن ها را می توان جزو بکرترین ساحل های دنیا دانست. علاوه بر آن دیگر جاذبه های طبیعی آن در سفر به جامائیکا می توانند حال شما را دگرگون کنند. در ادامه با افرا گشت باشید تا علاوه بر معرفی این کشور با فعالیت های ماجراجویانه ای که می توانید در سفر به جامائیکا تجربه کنید، آشنا شوید.

    Live in real life with adventure in Jamaica!
  • بار مجاز پرواز خارجی چقدر است؟ همه ما وقتی که می‌خواهیم سفری به خارج از کشور داشته باشیم، یکی از دغدغه‌های ذهنی‌مان این است که بار مجاز پرواز خارجی چقدر است. معمولا این قضیه که به ما چیزی به نام اضافه بار بخورد و ما هزینه ای بیش از آنچه انتظار داشته ایم پرداخت کنیم، کمی سفرمان را تلخ می‌کند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که هر هواپیمایی را که برای سفرمان انتخاب می‌کنیم، به دقت قوانین آن را مطالعه کنیم. با اینکه تقریبا بار مجاز پرواز خارجی در برخی از هواپیمایی های مطرح یکسان می باشد اما در نظر بگیرید که به هر حال هر شرکت هواپیمایی قوانین خاص خودش را دارد. در ادامه به پرواز یاب باشید تا به طور کلی در مورد بار مجاز پرواز خارجی اطلاعاتی را به شما بدهیم

    What is the permissible charge for foreign flights?
  • سفری تاریخی به روسیه باز هم می خواهیم با شما سیر و سفری در تاریخ داشته باشیم. سفری به یک سرزمین جالب و دیدنی دیگر. حتما قصد دارید سال ۲۰۱۸ را برای خود به سالی پر از خاطرات شیرین و به یادماندنی تبدیل کنید و به محل برگزاری این رخداد مهم ورزشی در تاریخ ورزش بروید؟ کار خوبی می کنید و ما هم پیشنهاد می کنیم تا جایی که می توانید از هر فرصتی برای سفر کردن بهره ببرید بویژه سفربه سرزمین هایی که پیوندهای تاریخی با آن دارید. خب پس بهتر است با سفرهای تاریخی پرواز یاب همراه شوید و پیش از رفتن به روسیه، محل برگزاری بازی های جام جهانی با تاریخ روسیه این همسایه و هم مرز آبی آشنا شوید.

    Travel to the heart of Russian history
  • سفر به فضا زمین واقعا جای شگفت انگیز و خاصی است، هوای کافی وجود دارد که به راحتی می توان در آن نفس کشید، آب در آن به وفور پیدا می شود و آب و هوای قابل تحملی دارد. اما واقعا اگر تکنولوژی سفر به فضا و زنده ماندن در آن وجود داشت، دوست داشتید تا در کدام یکی از سیاره ها زندگی کنید؟ بیایید به همراه پرواز یاب کمی از واقعیت ها دور شویم و نگران نباشید، چون بعد از کمی دوباره شما را به واقعیت برمی گردانیم! و به دیگر سیاره ها برویم تا ببینیم در آن ها چه خبر است و هر کدام چه ویژگی هایی دارند.

    Which of these planets do you want to live on?