دسته خرید بلیط هواپیما خارجی

  • دانلود اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما، چارتر، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل و تور در پروازیاب

    Booking an external ticket
  • شرکت هواپیمایی بوراجت یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ترکیه بوده و فعالیت خود را در سال 2008 آغاز کرده است. این شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری فردی با تابعیت ترکیه و ساکن آمریکا تاسیس شده و امروزه یکی از برند های شناخته شده در این کشور بشمار می آید.

    Borajet Airline
  • شرکت هواپیمایی فلای بغداد با کد یاتا IF در سال 2014 تاسیس شده و یک سال بعد فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در شهر بغداد کشور عراق قرار دارد، به 14 مقصد داخلی و بین المللی پرواز مستقیم دارد.

    Fly Baghdad
  • شرکت ایژین ایرلاینز در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی شده و از سال ۲۰۰۹ به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی یونان، شناخته می‌شود. ایژین ایرلاین درمیان سایر ایرلاین های اروپایی از نرخ کمتری برخوردار بوده و در سفر به یونان از قیمت مناسب این پرواز می توانید بهره مند شوید.

    Aegean Airlines
  • پگاسوس ایرلاین یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ترکیه که نام آن به معنی اسب بالدار و وفادار بوده و کلمه ای یونانی است، به مقاصد گوناگونی در کشور ترکیه و سایر نقاط جهان پرواز انجام داده و به دلیل برخورداری از نرخ پایین، از مخاطبان بالایی برخوردار است.

    Pegasus Airlines
  • هواپیمایی ترکیش ایر، هواپیمایی ملی و دولتی ترکیه و اولین شرکت هواپیمایی بوده که در ترکیه تاسیس شده و فرودگاه اصلی آن فرودگاه آتاتورک استانبول است. با وبلاگ پروازیاب در معرفی و آَشنایی بیشتر با این ایرلاین همراه باشید.

    Turkish Airlines
  • امروزه سفر با هواپیما و سفرهای هوایی به بخش اصلی و لاینفک مسافرت تبدیل شده و وقتی می خواهیم برای سفر برنامه ریزی کنیم، کسب اطلاعات در مورد پرواز و رزرو بلیط یکی از اصلی ترین و ضروری ترین مراحل هر سفری شده است. سفر هوایی امکان مسافرت به آن سوی آب ها را فراهم کرده و باعث تسهیل در سفر و ترویج صنعت گردشگری شده است. اکثر ما تا به حال سفر با هواپیما را تجربه کرده ایم و برخی نیز بنا به اقضای کار و زندگی دایما از پرواز هوایی برای جابجایی استفاده می کنند. پرواز با هواپیما تجربه ای شگفت انگیز است و حقایق جالبی نیز در مورد این نوع پرواز وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. در این مطلب قصد داریم در مورد برخی دانستنی جالب و جذاب در مورد هواپیما صحبت کنیم. مطمئنا خواندن این مطلب می تواند به برخی سوالات شما در مورد هواپیما و سفر هوایی پاسخ دهند. در ادامه پروازیاب همراه باشید.

    Airplane and flight information
  • آغاز و پایان هر سفر هوایی در فرودگاه های انجام می شود و این محل ها همه روزه شاهد تعداد بسیاری مسافر هستند که به شهر های مختلف سفر می کنند. محیط فرودگاه ها همواره شلوغ و پر رفت آمد هستند، اما برخی از فرودگاه ها در جهان وجود دارند که نسبت به سایر فرودگاه ها از وسعت بیشتری برخوردار بوده، تا حدی که در آنها برای یافتن مسیر خود همواره باید از تابلو های راهنما کمک گرفت و یا از کارکنان فرودگاه پرس و جو کرد. اگر می خواهید در خصوص این فرودگاه ها بیشتر اطلاعات کسب کرده و با آنها آشنا شوید و نیز آگاه شوید که این فرودگاه ها در کدام نقطه از جهان وجود دارند، با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Meet the world's largest airports
  • سفر های خارجی بدون ویزا با نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات سال جدید، سور و سات رفتن به سفر و گذراندن تعطیلات خود به نقاط مختلف جهان رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. اما آمادگی برای اینگونه سفر ها تنها به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خلاصه نمی شود و باید پیش از سفر برای اخذ ویزا کشور مقصد نیز اقدام شود. نکته قابل توجه و شادی بخش این است که مسافران ایرانی برای سفر به تمام کشورهای خارجی نیاز به اخد ویزا نداشته و می توانند تنها با در دست داشتن گذرنامه از مرز های زمینی و هوایی به این کشور ها سفر کنند. با وبلاگ پروازیاب در معرفی برخی از کشور هایی که برای سفر به آنها نیاز به اخذ ویزا نیست، با ما همراه باشید

    Non-Visa Travel
  • سفر یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی است و فرد با سفر به مناطق مختلف، تجربیات جدیدی را به دست می آورد.

    Travelling