دسته خرید بلیط هواپیما داخلی

  • شرکت هواپیمایی تابان با کد یاتا HH در سال ۱۳۸۴ و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی پروازهایش را انجام داده است.دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار داشته و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد، قطب اصلی این هواپیمایی هستند.

    Taban Air
  • اترک ایر یا شرکت هواپیمایی اترک در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و با کسب مجوزهای داخلی و خارجی، فعالیت خود را نیز در همان سال آغاز کرد. این شرکت یکی از جدیدترین شرکت های خصوصی هواپیمایی ایران است که قطب آن در فرودگاه بجنورد قرار دارد.

    Atrak Air
  • زاگرس شرکت هواپیمایی است که در سال۱۳۸۴ تاسیس و در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و در همین سال شروع به فعالیت پروازی خود در منطقه کرد. این ایرلاین خیلی زود توانست به عنوان یک شرکت هواپیمایی ایمن و شایسته در تهران شناخته شود.

    Zagros Airlines
  • شهرستان یزد با وسعت 2397 کیلومتر مربع، اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان بوده و همچنین به عنوان مرکز استان یزد شناخته می شود. این شهرستان به دلیل وجود جاذبه های شغلی، رفاهی و تمرکز اداری، با جمعیتی بیش از پانصدهزار نفر، پرجمعیت ترین شهرستان استان یزد به شمار می رود.

    Yazd
  • شرکت هواپیمایی قشم ایر، یکی از ایرلاین های موفق و مشهور ایرانی بوده که فعالیت خود را در سال 1372 با نام فراز قشم و با دو فروند هواپیمای استیجاری آغاز کرد.

    Qeshm Air
  • تاریخ تاسیس شرکت هواپیمایی آسمان، به سال ۱۳۵۹ باز می گردد، درست زمانی که چهار شرکت هواپیمایی پارس ایر، ایر تاکسی، هور آسمان و ایر سرویس برای تحقق هدفی بالاتر، با پیوستن و ادغام شدن با یکدیگر، شرکت هواپیمایی آسمان را به وجود آوردند. مراکز پروازی شرکت هواپیمایی آسمان، به صورت مستقل در سه شهر بزرگ تهران، مشهد و شیراز قرار دارند

    Iran Aseman Airlines
  • آتا ایرلاینز، شرکت هواپیمایی که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و حدود یک سال بعد، به عنوان شرکت هواپیمایی خصوصی و در شهر تبریز، با ناوگانی متشکل از ۴ فروند هواپیما مک دانل داگلاس MD-83 فعالیت پروازی خودش را در صنعت گردگشگری ایران آغاز کرد

    ATA Airlines
  • هواپیمانی معراج، به عنوان یک شرکت هواپیمایی داخلی که زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد، با رعایت استانداردهای فنی بالا، یکی از محبوب ترین شرکت های هواپیمایی داخلی شده است و از زمان تاسیس این شرکت تا امروز، سالانه مسافرین زیادی با خرید بلیط هواپیمای معراج، راهی سفرهای داخلی و خارجی می شوند و با خیال راحت سفر می کنند.

    Meraj Airlines
  • شرکت هواپیمایی ایران ایر، نخستین شرکت هواپیمایی ملی ایران است، که نزدیک به ۶ دهه فعالیت داشته و اکثر گردشگران، این ایرلاین را با نام قدیمی هما می شناسند.

    Iran Iir
  • جزیره کیش به دلیل اینکه یکی از مناطق پر مخاطب و گردشگر پذیر کشور به شمار می رود، همواره نیازمند ارتباط و دسترسی آسان با سایر شهر های ایران بوده و به همین منظور و به دلیل توسعه صنعت هواپیمایی کشور و همچنین گردشگری جزیره زیبای کیش، در سال 1370 شرکت هواپیمایی کیش ایر در این جزیره آغاز به کار کرد.

    Kish Airlines