دسته خرید بلیط هواپیما داخلی

  • برای آشنایی با روش های خرید بلیط هواپیمای مشهد به تهران و سریعترین و ارزان ترین راه های آن با وبلاگ پروازیاب همراه باشید.

    Flight Mashhad Tehran
  • شرکت هواپیمایی کارون به عنوان اولين فعال در عرصة صنعت هوايي كشور، ابتدا با هدف پشتيباني از عمليات اكتشاف، استخراج و توسعة عملياتي در مناطق نفت خيز جنوب، فعاليت خود را در سال 1305 با نام خدمات هوايي آغاز نمود.

    Karun Airlines
  • شرکت هواپیمایی ساها از جمله شرکت های حمل و نقل هوایی قدیمی ایرانی است. ساها ایرلاینز در سال ۱۳۶۹ توسط نیروی هوایی ارتش کشور تاسیس شد. این ایرلاین در ابتدا تنها وظیفه جابجایی پرسنل و عوامل ارتشی کشور را داشت اما در ادامه ی فعالیت های این شرکت هواپیمایی، بعدها تصمیم گرفته شد که کاربری این شرکت فعال در حوزه حمل ونقل هوایی، در زمینه مسافربری نیز فعالیت داشته باشد.

    Saha Airlines
  • شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، با هدف توسعه گردشگری و سفرهای زیارتی و همچنین برگزاری تورهای داخلی و خارجی، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) در سال ۱۳۵۱ تاسیس گشت.

    Iran Air Tours
  • هواپیمایی کاسپین، در سال 1372 تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکت‌های هواپیمایی‌ خصوصی شروع به فعالیت کرد. این شرکت با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. کاسپین پروازهایش را با 4 فروند هواپیمای یاک 42 آغاز کرد و در سال‌های بعد، کم‌کم تعداد و تنوع هواپیماها را افزایش داد تا جایی که آن‌ها را به بویینگ به‌روزرسانی کرد.

    Caspian Airlines
  • شرکت هواپیمایی تابان با کد یاتا HH در سال ۱۳۸۴ و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی پروازهایش را انجام داده است.دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار داشته و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد، قطب اصلی این هواپیمایی هستند.

    Taban Air
  • اترک ایر یا شرکت هواپیمایی اترک در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و با کسب مجوزهای داخلی و خارجی، فعالیت خود را نیز در همان سال آغاز کرد. این شرکت یکی از جدیدترین شرکت های خصوصی هواپیمایی ایران است که قطب آن در فرودگاه بجنورد قرار دارد.

    Atrak Air
  • زاگرس شرکت هواپیمایی است که در سال۱۳۸۴ تاسیس و در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و در همین سال شروع به فعالیت پروازی خود در منطقه کرد. این ایرلاین خیلی زود توانست به عنوان یک شرکت هواپیمایی ایمن و شایسته در تهران شناخته شود.

    Zagros Airlines
  • شهرستان یزد با وسعت 2397 کیلومتر مربع، اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان بوده و همچنین به عنوان مرکز استان یزد شناخته می شود. این شهرستان به دلیل وجود جاذبه های شغلی، رفاهی و تمرکز اداری، با جمعیتی بیش از پانصدهزار نفر، پرجمعیت ترین شهرستان استان یزد به شمار می رود.

    Yazd
  • شرکت هواپیمایی قشم ایر، یکی از ایرلاین های موفق و مشهور ایرانی بوده که فعالیت خود را در سال 1372 با نام فراز قشم و با دو فروند هواپیمای استیجاری آغاز کرد.

    Qeshm Air