صفحه اصلی مقالات

تور 8 روزه جام جهانی 2018 روسیه

۱۳۹۶ ۲ اسفند

چکیده مطلب

 (29 خرداد)

روز1  

روز اول :سفر ما از فرودگاه هاشمی نژاد آغاز می شود.پس از گردآمدن کلیه مسافران ودریافت کارت پرواز و تحویل بار ،به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم.طبق برنامه از فرودگاه به سمت کازان  پرواز خواهیم کرد. بعد از رسیدن به کازان به همراه سایر همسفران و راهنما برای 2 شب اقامتمان در کازان به هتل محل اقامت منتقل می شویم.
 

 

30(خرداد)

روز 2:

روز دوم(بازی ایران پرتغال)، صرف صبحانه  و استراحت در هتل 4ستاره کازان گشت شهری در کازان را تا بعد از ظهردربرنامه داریم.کم کم برای رفتن به استادیوم کازان خودمان را آماده میکنیم پس از صرف شام به سمت ورزشگاه کازان آرنا حرکت می کنیم.

(31خرداد)

روز 3:

 روز سوم امروز آخرین روز اقامتمان در کازان است، بعد ظهربه سمت راه آهن کازان حرکت میکنیم ،این شهررا به مقصد مسکو ترک میکنیم تا  با اقامت بیشتر در شهرمسکو، پایتخت این کشور بزرگ از جاذبه های گردشگری و بی نظیر این شهر بیشتر لذت ببریم.

 

(01 تیر)

روز4:

روز چهارم سفرمان بعد رسیدن به هتل در مسکو و صرف صبحانه و استراحت، با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با جاذبه‌ها و دیدنی‌های بیشتری در این شهر زیبا آشنا شویم.

02(تیر)

روز5

امروز روز پنجم از سفرمان، صبح وقت آزاد ،بعد ظهر به مرکز شهر میرویم وبازدید از اطراف کاخ کرملین که  اقامتگاه رسمی رئیس جمهور روسیه است وهمچنین بازدید از اطراف مهم‌ترین تالار مسکو و که افتخارات فرهنگ و هنر روسیه است. تالار بولشوی از مشهورترین تالارهای جهان برای هنرهای باله و اپرا می‌باشد. گشت قایق سواری بر روی رودخانه مسکوو پس از آن صرف شام در رستوران.

(03تیر)

روز6:

 روز ششم از سفر صبح وقت آزاد بعدظهر به سمت راه آهن حرکت می کنیم. فردا بازی (ایران اسپانیا )در سارانسک را پیش رو داریم. مسکو را به مقصد سارانسک ترک می کنیم
 

 

(04تیر)

روز 7:

به پایان تور نزدیک می‌شویم!!!

هفتمین روز از سفر(بازی ایران اسپانیا)، در نگاه اول شاید آنگونه که باید جالب به نظر نیاید، اما این شهر نیز همانند سایر شهرهای روسیه جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد.پس از صرف نهار در سارانسک به بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر کوچک اما میزبان رویدادی بزرگ می پردازیم از مهم‌ترین مکان‌های فرهنگی منطقه و البته جاذبه های گردشگری سارانسک موزه های مشهورش را می توان نام برد.بعد از صرف شام به سمت ورزشگاه موردوویا سارانسک برای تماشای بازی حرکت میکنیم.بعد از تماشای بازی ،برنامه ای شبانه و فو ق العاده سرگرم کننده را در نظر گرفته ایم  و در نهایت حرکت با قطار به مقصد مسکو را داریم.

 

  (05تیر)

روز8:

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید!

(هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا ما،سفرهای بعدی با سیدونیا را برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ ایم).

بعد از رسیدن به مسکو کمی استراحت در هتل و صرف نهار وگشت به سمت فرودگاه مسکوبه مقصد مشهد رهسپار می شویم.

(جزئیات برنامه ممکن است بنا به دلایل مختلفی تغییر داشته باشد.)

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
05138085 ( داخلی808 )

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.