صفحه اصلی مقالات

جشنواره بین المللی گردشگری در پکن برگزار شد

۱۳۹۶ ۲۹ آذر

چکیده مطلب

برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن تا به حال اسم شهر یچان (Yichun) را شنیدید؟ این شهر زیبا در استان هیلونگجیانگ چین قرار دارد و به تازگی موفق شده به عنوان مقصد ویژه افتخاری برای گردشگری در جهان و توریستان بین المللی انتخاب شود. در این جشنواره بین المللی ۱۰ مقصد برتر برای گردشگری توریست های جهان معرفی شدند. حتما شما هم کنجکاو شدید بدانید این جاذبه ها کدامند پس در ادامه پرواز یاب را همراهی کنید.

چین از کشورهایی است که به توریسم و گردشگری خیلی اهمیت می دهد. در همه فصل های سال گردشگران زیادی را از سراسر نقاط دنیا در این کشور می بینید که برای تماشای آثار طبیعی و تاریخی بیشمار این کشور به چین رفته اند. از طرفی خود مردم چین هم خیلی اهل سفرند و تقریبا در بیشتر جاذبه های معروف دنیا تعداد زیادی از ساکنان این شهر را می توانید پیدا کنید. پس اینکه در چین هر سال جشنواره گردشگری برگزار شود و یک سری جاذبه ها به مردم معرفی شوند اصلا اتفاق عجیبی نیست. در این مراسم جاذبه هایی معرفی شدند که شاید شما اسم آن ها را تا به حال نشنیده باشید و در واقع از گوهرهای پنهان چین اند. البته اگر تا انتهای این پست را بخوانید با این جاذبه ها کاملا آشنا می شوید. مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان مهم چین برگزار شد و در آن درباره مقاصد مهم چین و اینکه کدام شهرها از نظر گردشگری از مقاصد مهم و پربازدید هستد صحبت شد. در این میان چند تا از جاذبه های گردشگری محبوب مثل Tribe of the Three Gorge و همینطور جزیره گردشگری سانیا از مقاصد توصیه شده برای سفر معرفی شدند و شهر یچان هم به عنوان افتخاری مقصد ویژه برای گردشگری رسید. می خواهیم این چند جاذبه ای که در این جشنواره از آن ها اسم برده شد را معرفی کتیم تا اگر گذرتان به چین افتاد بازدید از آن ها را از دست ندهید.

شهر یچان (Yichun)

این شهر عنوان جالب و وسوسه کننده ای دارد: پایتخت جنگلی چین! شهر یجان که در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ قرار دارد به تازگی مقصد گردشگری اکولوژیکی شده است. این شهر بین دو رودخانه پرآب و زیبا قرار دارد و یکی از این رودخانه ها این شهر را از روسیه جدا کرده است. اما چرا این شهر پایتخت جنگلی شده؟ چون پر از کاج های کره ای است که شهر را سرسبز و دوست داشتنی کرده اند. در این شهر آرامش موج می زند و همه ساکنانش در هماهنگی کامل با طبیعت هستند. در میان این شهر چهارفصل زیبایی فصل ها را کاملا حس می کنید. همین که بهار می شود دشت ها پر از گل های خوشبو و رنگارنگ می شوند که تداعی گر بهشت زیبایند. تابستان های خنک، اینجا را بهترین مکان ییلاقی کرده به طوری که در اوج گرمای تابستان اقامت در آن خیلی لذت بخش است. این شهر پاییز هیجان انگیزی هم دارد و چشم اندازهای کوهستانی اش مملوء از رنگ های زرد و نارنجی می شوند. زمستان هایش هم دیدنی است و بار ش برف زیادی دارد. اینجا شهری باطراوت است که مردمی صاف و ساده آن را دوست دلشتنی تر کرده اند. اگر دنبال جایی خاص و منحصربفرد هستید به شمال چین و این شهر سرسبز بروید. در اینجا دامنه کوه ها با شروع فصل بهار به دشتی از گل های رنگارنگ تبدیل می شوند و مناظری بهشتی را خلق می کنند. هنرمندانی که چشم اندازهای سرسبز و شاد را سوژه کارهای هنری شان می کنند این شهر حتما برایشان جای هیجان انگیز است.

Baili Rhododendra

برای دیدن این جاذبه باید به شمال غربی استان گوئیژو و وسط سایت پیلوت Bijie  بروید. در فاصله ۵۰ کیلومتری این محل، فرودگاه Bijie قرار دارد که امکات رفت و آمدتان را راحت می کند.  این منطقه سرسبز و زیبا ۵۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد و در وسط آن جنگل های سرسبز و تماشایی ای وجود دارد.

Tribe of the Three Gorges

این منطقه زیبایی چشم نوازش را مدیون طبیعت است، به غیر از سرسبزی در اینجا سنگ ها و تخته سنگ های جذابی هم وجود دارد که شهر را معروف کرده اند. شهر از نظر فرهنگی هم جالب توجه است و در آن ترکیبی از دو فرهنگ متفاوت چینی را شاهد هستید. این فرهنگ ها هر کدام جشنواره های و جشن های خاص خودشان را برگزار و شهر را پر از شور و هیجان می کنند

منطقه گردشگری جزیره Wuzhizhou در Sanya

جیزره Wuzhizhou در شمال سانیا  قرار گرفته و شکلی شبیه پروانه نامنظم دارد. این جزیره بزرگ حدود ۶ کیلومتر خط ساحلی دارد و در سمت جنوب قله بلندی دارد که می توانید برروی آن کوهنوردی کنید. در این جزیره به هر طرف که بروید چشم اندازهای جذاب و خیره کننده ای می بینید. با رفتن به روی بلندی، صخره های ناهموار و سواحل مواج مدت ها چشم هایتان را خیره می کنند. در میان این جزیره تپه های چشمه ای و چشمنزارهایی را می بینید که هر از گاهی نسیم خنکی در سایه درختانش روحتان را نوازش می دهد. در سواحل شنی این جزیره امواج ملایمی می زند که تماشای آن ها واقعا جالب است.

 

به اشتراک بگذارید...
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
  نفر این تور را پسندیده اند.